ZooDom v Bratislave je najväčšou predajňou v SR
Predajňa chovateľských potrieb ZooDom v Bratislave, na ploche 1000 m2, prešla kompletným redizajnom. Počas neho bol do predajne zasadený nový design koncept, ktorý navrhla firma MORIS design pre reťazec Super zoo.
Emócie vedú k nákupu
Celý koncept je založený na praktickosti a emóciách. Zákaznícku cestu pretkávajú tzv. „fun“ prvky, ktoré sa sústredia na zákazníkove emócie a z obyčajného nákupu tak robia nevšedný zážitok. Na to dizajnéri využili napríklad živé zvieratá na predajni a vytvorili tak atraktívne expozície. Rovnako tak na zákazníka pôsobí emočná grafika, ktorá vrcholí na konci zákazníckej cesty – teda pri pokladni, kde sa nachádzajú aj maškrty pre zvieracích miláčikov. Pomocou emočných prvkov dokáže interiér obchodu v zákazníkovi vyvolať príjemné emócie a následne ich premeniť na uskutočnený nákup.
Jasná zákaznícka cesta
Orientácia na predajni je podporená informačnou grafikou a edukatívnymi prvkami. Veľké cedule s vyobrazenými jednotlivými domácimi miláčikmi jasne ukazujú, kde nájdu zákazníci potreby pre mačičku, psa, papagája alebo rybičky. Členenie predajne je tak zákazníkovi zrejmé hneď pri vstupe. Podkategórie sortimentu pre jednotlivé zvieratá sú potom jasne značené na regáloch. Dômyselné rozostavenie gondol, predajných stojanov a regálov zároveň nenásilne zákazníka prevedie celou predajňou.
Koncept prezentuje hodnoty značky
S tým, ako rástla veľkosť značky, rástla aj jej spoločenská zodpovednosť. Návrh obchodu umožňuje projekty spoločenskej zodpovednosti prezentovať priamo v predajni. Výrazným komponentom sa stali koše na charitatívne zbierky pre zvieratá bez domova, doplnené o informačnú tabuľu so zvieratkami na adopciu. Celý návrh interiéru obchodu sa tak nezameriaval len na funkčnosť a zvyšovanie predaja, ale predovšetkým aj na identitu značky a jej hodnoty.
Spoločnosť MORIS design navrhuje a realizuje komerčné interiéry vrátane predajní, showroomov aj kancelárskych priestorov. Za dvadsaťpäť rokov svojho pôsobenia na trhu sa stala popredným odborníkom na in-store design a POS komunikáciu. Pre tie najväčšie značky v európskom retaile realizovala už tisíce interiérov a za svoje designy získala už mnoho ocenení.
Zdroj a foto: MORIS design