XXXLutz znižuje ceny pre verných zákazníkov o 20 percent

Spoločnosť XXXLutz zavádza od 3. februára novú cenovú politiku. Pre majiteľov vernostnej karty XXXL hit spoločnosť natrvalo znižuje ceny všetkého sortimentu nábytku a bytových doplnkov o 20 %.

 

Nová cenová politika sa vzťahuje na kompletný sortiment nábytku a bytových doplnkov okrem kuchýň. V predajniach sa teraz budú zobrazovať dve ceny, zľavnená cena pre držiteľov vernostnej karty a štandardná predajná cena pre ostatných zákazníkov.

„Naším cieľom je maximálna transparentnosť pri nakupovaní. Zákazník teraz na cenovke v obchode okamžite uvidí zvýhodnenú cenu pre členov vernostného programu a štandardnú predajnú cenu,“ vysvetľuje Michal Karcol, generálny riaditeľ spoločnosti XXXLutz a konateľ spoločnosti XLSK Nábytok.

„Je to významný krok k tomu, aby naši stáli zákazníci mali istotu najlepšej ceny pri každom nákupe,“ dodáva.

Predajca nábytku XXXLutz oslavuje tento rok 5. výročie svojho pôsobenia na Slovensku a 15. výročie v Českej republike.

„Uvedenie novej cenovej politiky je zároveň darčekom našim zákazníkom pri príležitosti významného jubilea. Pri nákupe nábytku, ktorý sa bežne pohybuje v priemere okolo 400 EUR tak zákazník teraz ušetrí 80 EUR. Je to náš spôsob, ako poďakovať za dlhoročnú dôveru,“ hovorí Michal Karcol.

XXXLutz je druhým najväčším predajcom nábytku na svete. Firma bola založená v roku 1945 a v súčasnosti zamestnáva viac ako 27 000 ľudí. Skupina prevádzkuje viac ako 370 predajní nábytku v 14 európskych krajinách. Na Slovensku spoločnosť prevádzkuje pod značkou XXXLutz 5 obchodných domov. V Českej republike pôsobí pod značkou XXXLutz 11 obchodných domov a kuchynské štúdio. Od roku 2013 firma postupne vybudovala aj 24 e-shopov pod značkami XXXLutz, Möbelix a Mömax.

Zdroj a foto: XXXLutz

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hlavný partner projektu

Partneri projektu