Visa Slovak Top Shop predstavuje: Nespresso Boutique v Eurovea
Bol prvým butikom značky Nespresso na Slovensku, aktuálne sa nachádza už aj v nákupnom centre Aupark Bratislava. Zákazníci tu nájdu všetkých 30 káv stáleho portfólia a ďalšie limitované edície.
Butik získal 3. miesto v súťaži Visa Slovak Top Shop. Ponúka celú paletu príslušenstva pre prípravu a servírovanie kávy, teda široký rad šálok a podšálok, lyžičiek, príslušenstva ku kávovarom, príslušenstva pre prípravu mliečnych receptúr a sladkostí ku káve. V butiku používa značka materiály s moderným a trvalo udržateľným dizajnom vrátane dosiek vyrobených z použitého kávového zrna z továrne priamo vo Švajčiarsku.
Medzinárodný koncept Nespresso Boutique
Uznávaná spoločnosť Universal Design Studio navrhla koncept Nespresso. Každý butik na svete má okrem toho v sebe zakomponovanú typickú lokálnu pečať symbolizujúcu danú krajinu. Nespresso butik v Eurovea v Bratislave sa môže pýšiť nádherným čičmianskym vzorom aplikovaným v interiéri. „Koncept butiku sa riadi mottom „Celebrate the Coffee moments“. Ide o osobný prístup kávových špecialistov a tzv. „New customer experience“. S cieľom posunúť sa od klasického predaja k skvelému zážitku. To je predajný ceremoniál, ktorý pomôže upútať a zapojiť do príbehu čo najviac zákazníkov,“ uviedol Jan Věchet, National Boutique Manager Nespresso Česká a Slovenská republika.
Jiří Beran, manažér súťaže VISA Czech/Slovak Top Shop k oceneniu butiku uviedol: „Butik v bratislavskom nákupnom centre Eurovea pôsobí skôr ako luxusný rezidenčný interiér, než ako predajňa. Rukopis dizajnéra vidíme už z pasáže vo výklade, kde sa nachádza zaujímavá „mandala“ vytvorená z kapsúl VERTUO Nespresso. Po vstupe do predajne na vás dýchne moderný a vkusný interiér, ktorý svojou útulnosťou priam nabáda na pokojné posedenie s výbornou kávou. Gratulujem k skvelej myšlienke dotiahnutej do posledného detailu.“
Inovácie aj ochrana životného prostredia
Zákazníci však môžu zároveň pomáhať životnému prostrediu, a to vďaka tomu, že vrátia použité kapsuly vrátane kávovej usadeniny. Kapsuly sú vyrobené z hliníka, a to je 100%-ne recyklovateľný materiál. Nespresso aj na Slovensku potvrdzuje svoj záväzok k trvalej udržateľnosti, k recyklácii použitých kapsúl a pracuje na minimalizácii odpadu. „Snažíme sa neustále zlepšovať a objavovať to, ako spotrebitelia vnímajú našu značku. Náš koncept butiku je príkladom našej oddanosti k inovácií a k trvalej udržateľnosti, ktoré predstavujú základný kmeň nášho podnikania. Je to náš prísľub dodávať kávu tej najvyššej kvality,“ hovorí Andrea Petrová, Marketing Manager Nespresso Česká a Slovenská republika.
Okrem recyklácie a opatrení, ktoré znižujú dopad na životné prostredie, už súčasné obchody slúžia aj ako tzv. pick-up pointy, teda miesta, na ktorých si zákazníci môžu vyzdvihnúť svoje internetové objednávky. Nie je to inak ani v prípade Nespresso Boutique alebo ďalšieho konceptu značky Nespresso Pick-Up Point. Zaujímavou službou, ktorá je žiaľ limitovaná aktuálnymi protipandemickými opatreniami je Masterclass. Je určená pre tých zákazníkov, ktorí si želajú prehĺbiť si svoje znalosti o káve. Zákazníci si dohodnú stretnutie s kávovým špecialistom, ktorý ich prevedie interaktívne svetom kávy a rozšíri ich kávové odborné skúsenosti a znalosti. Od zrna až po kávu v šálke.
Zdroj a foto: Visa Slovak Top Shop, Foto: Nespresso