Vianočný sumár: Ako Dago podporilo klientov a ich značky
Predvianočný čas je úplne kľúčový, čo sa týka predaja čohokoľvek. Je to tiež obdobie, keď sa vytvárajú tie najlepšie vystavenia, ktoré majú za úlohu osloviť čo najviac nakupujúcich. Ako si s týmto poradili v agentúre Dago?
Vianoce prajú prémiovým alkoholickým nápojom
Pre segment alkoholických nápojov vytvorilo Dago dvojpaletové vystavenie pre spoločnosť Stock Plzeň, a. s., ktoré ponúkalo všetky rumy a rumové likéry z rodiny Božkov Republica. Shop in shop sa v predvianočných časoch elegantne usadil nielen v českých, ale aj v slovenských predajniach Kaufland. Čierna forexová konštrukcia doplnená o prvky zo zlatej fólie je dozdobená veľkou zlatou mašľou, ktorá upúta pozornosť už z diaľky. Vystavenie zákazníkov osloví najmä svojou decentnosťou.
Pre spoločnosť Brown-Forman Czechia, s. r. o., bolo vytvorené dynamické vystavenie, ktoré s ľahkosťou prepájalo dva vizuálne úplne odlišné brandy – značky Finlandia a Jack Daniels. Vianočná atmosféra bola navodená LED osvetlením a dominantným stredovým panelom.
Segment piva je ďalšou veľmi obľúbenou vianočnou nákupnou kategóriou, ktorá si zaslúži kvalitné POP vystavenie. Pre Plzenský Prazdroj Slovensko, a. s., a ich vlajkovú značku Pilsner Urquell pripravilo Dago niekoľko typov vystavení, ktorému vládlo jednopaletie s ikonickou vstupnou pivovarskou bránou. Shop in shop bol doplnený o vianočné svetielka a darčekové mašle na fľašiach. Táto kartónová realizácia sa objavila v top 20 predajniach Tesco a jej jednoduchšie stvárnenie mohli zákazníci vidieť v 80 predajniach Kaufland a taktiež na tradičnom trhu.
Sviatočný vizuál značky Zlatý Bažant bol rozpracovaný do realizácie, ktorá bola na docielenie tej pravej atmosféry štýlovo doplnená presvietením vianočnej reťaze na stromčeku a loga značky.
Instore reklama Dago pre nealkoholické nápoje
A ako si Dago poradilo so segmentom nealko? Značka Mattoni sa objavila v obchodoch v kartónovom polpaletovom a jednopaletovom prevedení, ktoré ponúkalo zákazníkom nápoje v dostatočnej zásobe tak v PET fľašiach, ako aj v plechovkách. Celé vystavenie malo tvar vianočného stromčeka.
Segment on-trade žije!
A nezabudlo sa ani na HoReCa (on-trade). Pre spoločnosť Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o., pripravilo Dago podobizne ikonického Santa Clausa v životnej veľkosti. Kartónová realizácia vítala zákazníkov pri vchode do vybraných outletov.
Zdroj a foto: Dago