Traficon – nový koncept modernej trafiky
Dôraz na ekológiu aj menej škodlivé alternatívy tabakových výrobkov – tieto hodnoty spoločnosti Traficon sa odrážajú v novom interiéri predajní od MORIS design.
Traficon: Moderné poňatie trafiky
Hlavným cieľom konceptu bolo podčiarknuť moderný prístup na predaj trafikového tovaru. Drevené prvky a modré svetlo pôsobia na zákazníkov ekologickým a zdravším dojmom. Koncept tak predajni pomáha podnecovať zákazníkov k nákupu alternatív tabakových výrobkov, ktoré sú menej škodlivé. Kombinácia dreva, skla a jednoduchých svetelných prvkov tiež prispieva k nadčasovosti designu.
Zameranie na branding
Celý interiér predajne pretína červená linka. Tá spolu s modrým nasvietením prepája predajňu s logom a identitou značky. Vďaka tomu tak zákazník predajňu Traficon spozná kdekoľvek v republike. Nielen, že názov Traficon zákazníci vidia po celej predajni. Logo spoločnosti navyše rámuje vchodové dvere aj výklad. Nakupujúci je tak po celý čas obklopený identitou značky.
Multifunkčná predajňa
Veľký predajný stojan umožňuje prehľadne vyskladať všetky časopisy a dennú tlač. Tým sa zákazníkovi ponúka dokonalý prehľad ponuky v tomto sortimente. Predaj tlače je navyše podporený decentným LED osvetlením, vďaka ktorému tituly vyniknú bez toho, aby svetlo prehnane dráždilo zákazníkov. Koncept tiež myslí na predaj drobného občerstvenia. Preto v ňom nájdete aj kútik na predaj čerstvej kávy.
Firma MORIS design navrhuje komerčné interiéry a so svojimi dvadsiatimi piatimi rokmi skúseností je tak lídrom na českom i zahraničnom trhu. Koncept Traficon už implementovala do niekoľkých predajní po celej SR.
Zdroj a foto: MORIS design