Tesco na Slovensku zavádza maloobchodné médiá novej generácie

Reťazec Tesco nainštaloval 84 digitálnych obrazoviek v 28 predajniach, čím výrazne zlepšil predajné miesta a zážitok z nakupovania.

 

Tesco: 84 nových digitálnych obrazoviek v 28 predajniach

Tesco v spolupráci so spoločnosťou Dunnhumby, ktorá analyzuje údaje o maloobchodnom správaní zákazníkov, v júni tohto roka uskutočnilo prvé Tesco Media Supplier Forum. Najväčším spoločnostiam so spotrebným tovarom predstavili inovácie v oblasti nových reklamných médií v maloobchode.

Novinkou je umiestnenie 84 digitálnych obrazoviek v 28 predajniach Tesco naprieč Slovenskom. Táto iniciatíva otvára dvere pre multikanálové a inšpiratívne kampane, ktoré výrazne zvyšujú návštevnosť zákazníkov a povedomie o značke produktu. Po úspešnej pilotnej fáze preto Tesco pokračuje v inštalácii digitálnych obrazoviek aj v ďalších predajniach.

Obrazovky ponúkajú pestrejší a pútavejší obsah, čo sa stretlo s vyššou návštevnosťou aj s pozitívnou spätnou väzbou od zákazníkov.

Hlavné prínosy obrazoviek:

  • ·         Väčší dosah: kampane využívajúce obrazovky vykázali rast o 33 % a zvýšili počet ľudí, ktorí si výrobok zakúpili, o 34 %.
  • ·         Väčšie povedomie: pohyblivá reklama je 2,5-krát účinnejšia ako statické displeje a viac upúta pozornosť zákazníkov.
  • ·         Komplexná mediálna stratégia: značky môžu jednoducho kombinovať tradičné formy propagácie s maloobchodnou reklamou na mieste predaja.
  • ·         Lepší zážitok z nakupovania: obsah, na ktorý zákazníci reagujú, efektívnejšie zvyšuje aj atraktivitu nákupného prostredia.

Ako udržať krok s vyvíjajúcim sa mediálnym prostredím

Spoločnosť Tesco v spolupráci s Dunnhumby rozširuje svoju mediálnu sieť o digitálne obrazovky, aby vyhovela meniacim sa požiadavkám dnešnej doby. Obrazovky sú strategicky rozmiestnené po predajnej ploche, aby počas celého nákupu mohli doručovať ten správny obsah a zvyšovať tak zákaznícku skúsenosť a nákupný zážitok.

Rozšírenie mediálnych nástrojov zvýši účinnosť kampaní a návštevnosti, keďže multikanálové kampane trvalo vykazujú vyššiu návratnosť. Zákazníci, ktorí sú ovplyvňovaní tromi mediálnymi kanálmi, majú 3,8-krát väčšiu pravdepodobnosť, že si vyberú danú spoločnosť, ako tí, ktorí sú ovplyvňovaní len jedným kanálom. Zákazníci, ktorí sú ovplyvnení štyrmi kanálmi, majú 5,3-krát väčšiu pravdepodobnosť, že si niečo vyberú, v porovnaní s tými, ktorí sú ovplyvnení len jedným kanálom.

„Tesco má v oblasti maloobchodných médií špeciálne postavenie. Pomocou údajov z nášho vernostného programu Clubcard sa dozvedáme o dôležitých zvykoch zákazníkov, ktoré nám pomáhajú lepšie pochopiť ich spotrebiteľské správanie a preferencie. Fungujeme v uzavretom systéme, čo nám umožňuje presne sledovať a merať vplyv našich kampaní od začiatku až do konca. Naše najnovšie inovácie nám umožňujú efektívne reagovať na celý rad marketingových výsledkov, od budovania povedomia o značke až po zvyšovanie predaja,“ hovorí Louise Manson, marketingová riaditeľka Tesca pre strednú Európu.

Zdroj a foto: Tesco

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hlavný partner projektu

Partneri projektu