Reklama, z ktorej vykvitnú lúčne kvety!
Ekologický a udržateľný prístup už nie je len trend, ale nutnosť. Tri spoločnosti sa spojili pre dobrú vec a vymysleli nový ekologický projekt. Špeciálny papier, z ktorého sú POP nosiče vyrobené, je plný semiačok, z ktorých po zasadení vyrastú lúčne kvety.
Reklamné nosiče z ktorých vyrastú lúčne kvety
Predstavte si reklamnú kampaň v niektorej z predajní obchodného reťazca BILLA. Reklamné nosiče vyzerajú takmer ako vždy, skrývajú však v sebe život. Špeciálny papier, z ktorého sú nosiče vyrobené, je plný semiačok farebných lúčnych kvetov, ktoré čakajú na zasadenie. Reklamná agentúra POS Media Slovakia vymyslela túto kampaň práve pre spoločnosť Upfield. Konkrétne pre značku RAMA, nakoľko majú spoločný cieľ, ktorým je vybudovanie udržateľného podnikania.
Reklamná kampaň RAMA práve prebieha na predajniach BILLA po celom Slovensku. Po jej ukončení, v piatok 17. júna 2022, vybraní zamestnanci z BILLA, POS Medie a Upfieldu vysadia reklamné nosiče pred predajne BILLA v bratislavskej Petržalke, vo Zvolene a v Košiciach.
Slovensko rozkvitá
Zabudnite na zažité predstavy o plastových reklamných nosičoch, ktoré sa po skončení kampane len vyhodia a zaťažujú tým planétu. Predstavte si nosiče, ktoré sa vedia znovu použiť a tým pádom nespôsobujú žiaden odpad. Pre reklamnú agentúru POS Media Slovakia je ekologický a udržateľný prístup jedným z hlavných podnikateľských cieľov a preto sa stále snaží vymýšľať nové spôsoby ako zmeniť svoje nosiče nie len na ekologické, ale aj na udržateľné. Projekt „SLOVENSKO ROZKVITÁ!“ je jedným zo spôsobov ako sa môže reklamný nosič znovu využiť a dokonca aj chrániť životné prostredie.
Upfield s ekologickou POP kampaňou značky RAMA
POS Media Slovakia má viacero stálych, dlhoročných klientov a jedným z nich je práve spoločnosť Upfield. Pre Upfield a jeho značky ako RAMA, Flora, ProActiv, Hera, či Violife je mimoriadne dôležité aby boli produkty vyrobené z ingrediencií pochádzajúcich z prírody a jednoduchými procesmi. Preto sa napríklad produkty značky Rama pýšia označením Clean label, čo znamená, že obsahujú 100% prísad z prírodných zdrojov. Sú bez konzervantov, umelých prísad a farbív. Neobsahujú čiastočne hydrogenované oleje a transmastné kyseliny, ktoré sú škodlivé pre ľudské zdravie.
RAMA margaríny, pre ktoré je kampaň vymyslená, majú dokonca o 70% menší dopad na klímu ako klasické maslo, potrebujú o ½ menej vody a vyžadujú o 2/3 menej pôdy.[1] Najnovšie má RAMA v ponuke aj 100% rastlinný produkt a to 100% rastlinnú alternatívu masla, práve na ktorú je kampaň zameraná.
BILLA podporuje aj POP, ktoré je možné ďalej zmysluplne využiť
V BILLA Slovensko sa taktiež venujú otázke ekológie a udržateľnosti už celé roky. Napríklad chladiace zariadenia v BILLA predajniach, v ktorých sú umiestnené aj RAMA margaríny, sú ekologické. To, že z nich neuniká žiaden vzduch šetrí elektrickú energiu a udržuje tovar dlhšie čerstvý. BILLA ich zaviedla ako prvý obchodný reťazec na Slovensku a vďaka tomu znížila náklady na elektrickú energiu v priemere o 15 % na každej predajni a na vykurovanie o 18 %. V BILLA sú otvorení všetkým nápadom a projektom, ktoré by mohli chrániť životné prostredie.
„V BILLA sme nadšení z nápadu, že aj takú bežnú súčasť predajne, akou sú reklamné nosiče, je možné ďalej využiť ekologickým spôsobom. Už teraz sa tešíme na to, ako po ukončení kampane zasadíme do zeme špeciálny papier, z ktorého vyrastú pestrofarebné lúčne kvety. Vďaka tomuto, doslova rozkvitnutému projektu, bude okolie troch našich predajní v bratislavskej Petržalke, Zvolene a v Košiciach na prvý pohľad krajšie, čo určite ocenia nielen naši zákazníci, ale aj okoloidúci ľudia,“ uviedla Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA.
[1] Založené na odborných posudkoch spoločnosti Quantis 2020, kde sa porovnával životný cyklus Ramy, 100% rastlinnej alternatívy masla predávanej v Európe a masla predávaného v Európe. Výmenou jedného 250g balenia masla za 250g balenie Ramy, 100% rastlinnej alternatívy masla ušetríte 1.8kg CO2eq. Viac informácií na www.rama.com/sk-sk/sk
[2] https://www.rama-sutaz.sk/
Zdroj a foto: POS MEDIA