Radegast láka na horkosť aj svetelné a zvukové efekty
Zákazníci sa vo vybraných hypermarketoch Albert v ČR môžu stretnúť s novými aktiváciami piva Radegast, ktoré zhotovila agentúra Dago v spolupráci so spoločnosťou Plzeňský Prazdroj. Na výrobu setu POS materiálov bolo využitých hneď niekoľko inovatívnych prvkov tak, aby sa značke piva pochádzajúcej z Nošovic dostalo zaslúženej pozornosti nakupujúcich.
Symbolické prvky značky Radegast boli zachované
Radegast je značka obľúbeného horkého piva, ktorá je pomenovaná po moravskom pohanskom bohovi úrody a pohostinnosti. Vďaka divokej krajine, z ktorej pochádza, je pivo Radegast spájané s drsnými mužmi, ktorí sú odhodlaní prekonávať náročné prekážky a ani vo chvíli, keď im osud nepraje, neprepadnú horkosti a volia tú správnu cestu. Tieto emócie sa prenášajú aj do sloganu „Život je hořký. Bohudík“.
Celý set vystavení bol navrhnutý tak, aby nadväzoval na toto známe motto, ktoré značku sprevádza už vyše dekádu. Set, ktorý tvoria endcap-y, paletový ostrov a regálový modul, prezentujú pre značku Radegast aj ďalšie kľúčové symboly, ako je socha boha Radegasta, kamene, hromy a blesky pripomínajúce svojráznu beskydskú oblasť, tečúca voda a chmeľové šištice.
Unikátne endcap-y s interaktívnymi prvkami
Najvýraznejší z celého setu POS materiálov v tejto kampani je bezpochyby endcap. V jeho ľavej časti je umiestnená socha boha Radegasta, ktorá je na slovenské pomery unikátna. Je totiž vyrobená metódou 3D tlače, ktorá sa stáva trendom posledných rokov, avšak takéto využitie výrobku na predajné vystavenie je naozaj jedinečné. Aby vystavenie pôsobilo realisticky, bolo treba sa zamyslieť nad jeho ďalším rozpracovaním, a to vrátane použitých materiálov.
„Pre výrobu endcapu bolo zvolené masívne drevo – konkrétne sa jedná o orech. Stojan je na viditeľných častiach drásaný tak, aby štruktúra dreva vynikla čo možno najviac,“ vysvetľuje Gabriela Holá, produkčná z komunikačnej agentúry Dago.
Nielen použitá technológia 3D tlače a materiály robí tento endcap unikátnym. Hravým prvkom, ktorý naláka k detailnejšiemu preskúmaniu aktivácie, je páčka, po stlačení ktorej sa rozoznie zvuk hromu a na vystavenie prebliknú svetelné blesky. Pre celkové doladenie atmosféry drsnej, ale krásnej krajiny beskydských lesov nechýba v rámci vystavenia skutočná tečúca voda pripomínajúca potok pomaly si hľadajúcu cestu medzi kameňmi. „Ďakujeme Plzenskému Prazdroji, že sa nebál do toho s nami ísť a posunuli sme sa kreatívne zase kus vpred. Vďaka novým technológiám sme vytvorili unikátne vystavenie, ktoré v sebe kombinuje vizuálne aj zvukové efekty,” komentuje spoluprácu Luboš Plačko, projektový manažér z agentúry Dago.
Radegast kladie dôraz na ekológiu
Celá POS kampaň od značky Radegast dbá na ekológiu, aj preto sa dajú jednotlivé vystavenia ľahko rebrandovať. Úplnou samozrejmosťou je aj použitie recyklovateľných materiálov. „Stojany sú určené na trvalé použitie, nie iba na jednorazové. Navyše ich možno v prípade potreby ľahko upraviť – a to priamo na predajnej ploche. Kvalita materiálov predurčuje, že môžu byť používané mnoho rokov,“ hovorí Ľuboš Plačko, projektový manažér z agentúry Dago.
Set POS nadväzuje na už uskutočnenú spoluprácu
Myšlienku a slogan piva Radegast reprezentujú aj jedno-palety. Tie sú vyrobené špeciálne v rámci tejto prezentácie. Permanentné prevedenie paletového vystavenia opäť kombinuje materiálové a grafické prvky a presvietenie navyše aktiváciu celistvo dotvára. Tretím prvkom setu je spomínaný regálový modul. Modul úplne dominuje v rámci klasického pivného regálu, prípadne pivnej uličky. Presvietenie modulu poskytuje fľašiam a plechovkám skutočné „hero“ postavenie. Určite naláka aj tých spotrebiteľov, u ktorých nie je pivo obvyklou položkou nákupného koša.
Na sete permanentných POS materiálov sa intenzívne pracovalo niekoľko mesiacov. Nadväzujú na kartónové stojany od agentúry Dago. Tie agentúra do obchodov umiestnila v spolupráci s klientom už začiatkom januára tohto roku.
Zdroj: Dago