Odovzdanie ocenení v prevádzke Kukkonia Shop Aupark

Prvé miesto v novom, už piatom ročníku súťaže Visa Slovak Top Shop 2025, si odniesla predajňa regionálnych potravín Kukkonia Shop v bratislavskom Auparku.

 

Spojenie značiek Kukkonia a Starý Otec tomuto konceptu náramne pristane. Presvedčila aj našich inšpektorov. Aj vo vychytenom nákupnom centre môžu byť kvalitné regionálne potraviny poskytujúce zákaznícky zážitok. Slávnostného odovzdávania sa zúčastnili okrem mediálnych partnerov aj Ľuboš Mudrák, riaditeľ siete potravín starý otec a Marián Gramata, riaditeľ divízie potravín Kukkonia shop. Obaja držia diplom.  Medzi prítomnými boli aj Daniela Mudráková, marketing director Stary otec, Barbara Skálová Kapciová, Sales director Stary otec,  Adam Pavella, marketingový riaditeľ divízie potravín Kukkonia, Gabriel Szalay, Marketing & Trade Marketing manager Kukkonia, a zástupkyne agentúry Nextina.

Cenu prevzal  Marián Gramata, riaditeľ divízie potravín Kukkonia a za projekt Visa Slovak Top Shop ju odovzdala projektová manažérka Zuzana Imrichová.

Nový koncept nie je zaujímavý len dobrými potravinami, ale aj štýlovým interiérom, či možnosti vychutnať si pri nakupovaní malý snack alebo lahodnú kávu. Na obrazovkách „beží“ aktuálna ponuka, ale v predajni nájdete aj iné zaujímavé vychytávky ako napríklad plnič croissantov.

Odborne zaškolený personál len podčiarkol kvalitu novej predajne.  Zákazníci sa môžu uč čoskoro tešiť na remodelované predajne Starý otec v bratislavských projektoch Slnečnice a Bory.

Zdroj: Visa Slovak Top Shop, Foto: Michal Miklovič

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hlavný partner projektu

Partneri projektu