KRAJ otvára svoju 33. predajňu. V OC Retro

Spoločnosť TERNO real estate otvára už 33. predajňu KRAJ. Zákazníci ju nájdu v  OC Retro na Nevädzovej ulici v bratislavskom Ružinove od 29. 2. 2024. Nová predajňa s rozlohou 736 m2 ponúka široký sortiment slovenských výrobkov i plnohodnotné potraviny pre ľudí s potravinovými intoleranciami a alergiami.

 

Potravinový reťazec KRAJ sa primárne zameriava na vysokú kvalitu potravín, výber akostných výrobkov od lokálnych dodávateľov, ako aj bohatšiu ponuku pre ľudí s potravinovými alergiami a intoleranciami. V novej veľkometrážnej predajni KRAJ zákazníci nájdu tento druh sortimentu na dobre označených miestach s väčšou vizibilitou, čo prispeje k ich lepšej orientácii a ušetrí im čas. Nákupy budú môcť absolvovať ešte efektívnejšie, keďže v predajni je k dispozícii šesť samoobslužných pokladní.

Zdravo a kvalitne

KRAJ neustále rozširuje spoluprácu s lokálnymi dodávateľmi s cieľom priniesť svojim zákazníkom hodnotné produkty od slovenských dodávateľov a zároveň podporiť potravinárske remeslo v krajine. V novootvorenej predajni nie je preto núdza o poctivé džemy, medy zo slovenských včelníc, mliečne, pekárenské i mäsové výrobky z domácej produkcie. Na svoje si prídu aj vyznávači bezlepkovej, bezlaktózovej či vegánskej stravy, ale aj fair-trade kávy.

„Veríme, že rozmanitá ponuka špecializovaných produktov na veľkej ploche uspokojí potreby aj tých najnáročnejších zákazníkov, ktorí majú vysoké kritériá na potraviny. V portfóliu máme aj vlastnú značku Terka, ktorá sa teší stále väčšej obľube, keďže kombinuje vysokú kvalitu a cenovú dostupnosť,“ uvádza Peter Vanek, marketingový manažér spoločnosti TERNO real estate, s. r. o.

KRAJ ide s dobou

V novej predajni KRAJ môžu zákazníci využívať moderné samoobslužné pokladne, pričom na záver nákupu môžu aktívne prispieť aj k ochrane životného prostredia. V rámci snahy o ekologickejšie predajne ponúka spoločnosť TERNO real estate možnosť zasielania pokladničných blokov priamo na email zákazníka, čím sa eliminuje potreba tlače papierových dokladov. S týmto konceptom prišla ako prvá sieť potravín na Slovensku. „Ide o službu, ktorú využíva stále viac našich zákazníkov zapojených do vernostného programu, ktorý cielene rozvíjame a kultivujeme,“ zdôrazňuje Peter Vanek. Všetci držitelia vernostných kariet majú nárok na čerpanie viacerých benefitov. Okrem aktuálnych týždňových zliav sú to pravidelné utorkové a stredajšie zľavy na vybranú kategóriu sortimentu, okamžité meninové či narodeninové zľavy, ale tiež dodatočné zľavy na nákup za nazbierané body.

Zdroj a foto: TERNO real estate

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hlavný partner projektu

Partneri projektu