Kaufland: Kampaň s jablkami pri pokladniach
Kaufland aktuálnou iniciatívou upozorňuje na význam zdravého stravovania. K svojim pokladniam v predajni v Bratislave na Trnavskej ceste umiestnil prepravky so slovenskými jablkami.
Aj s jablkami pri pokladniach
Podľa nedávneho prieskumu stavu verejného zdravia v členských štátoch EU dosahujeme priemernú úroveň dožitia nižšiu o 4 roky oproti európskemu priemeru. Zároveň stále viac trpíme obezitou. Dodržiavať zásady racionálnej výživy pritom nemusí byť náročné – základom je konzumovať aspoň 5 dávok čerstvého ovocia a zeleniny denne. Valné zhromaždenie Organizácie Spojených národov dokonca vyhlásilo minulý rok za Medzinárodný rok ovocia a zeleniny.
„Ako zodpovedná spoločnosť sa zaujímame a zasadzujeme za zdravú výživu, preto našim zákazníkom ponúkame čoraz viac zdravých a čerstvých potravín. Zároveň podnikáme množstvo krokov v oblasti vzdelávania detí, aby si svoj zdravý vzťah k strave budovali už od najútlejšieho veku,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.
Čerstvé hlavičky do škôl
S týmto cieľom Kaufland už tretí rok realizuje projekt Čerstvé hlavičky. Vďaka nemu si školáci každý týždeň dopĺňajú energiu ovocím a zeleninou a majú možnosť ochutnať aj exotické plody. V minulom roku získal projekt záštitu Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky.
Reťazec v oblasti zdravej výživy takisto spolupracuje s občianskym združením Skutočne zdravá škola. Združenie podporuje v aktivitách zameraných na zmenu stravovacích návykov u detí. Kaufland sa angažoval v podporných programoch pre školské jedálne a verejných webinároch pre pedagógov i rodičov. Podieľal sa aj na realizácii prvého celoslovenského prieskumu o vzťahu školákov k zdravému životnému štýlu a stravovaniu. Viac informácií nájdete na kaufland.sk/zdrava-vyziva.
Potlesk pre všetkých, ktorí jedia zdravo
V Kauflande počas celého roka nájdete viac ako 320 druhov ovocia a zeleniny, vďaka čomu môže byť váš nákup pestrejší a vyváženejší.
Na svojich predajných pultoch ponúka reťazec 100 % bravčové, hovädzie a sezónne jahňacie slovenské mäso, čo znamená, že celý proces od narodenia, cez chov, spracovanie po distribúciu prebehol na Slovensku. Mäso obsahuje veľa dôležitých živín vrátane bielkovín, vitamínov skupiny B, zinku, selénu a železa, preto v primeranom množstve predstavuje prínos pre ľudské zdravie.
Ak preferujte nákup kvalitných potravín s označením BIO, v aktuálnej ponuke nájdete až 455 výrobkov s týmto označením, pričom viac ako tretina sa predáva pod privátnou značkou K-Bio.
Spoločnosť Kaufland Slovensko zároveň prijala záväzok znížiť obsah soli, cukru a tukov v potravinách, pričom sa zameriava na úpravu zloženia výrobkov privátnych značiek s cieľom ponúknuť zákazníkom zdravšiu alternatívu, a to bez použitia náhradných látok.
Reťazec ako jeden z prvých na Slovensku dobrovoľne používa označenie Nutri-Score. Farebné logo na prednej strane obalu pomáha zákazníkovi pri výbere potravín s lepšou výživovou hodnotou.
One thought on “Kaufland: Kampaň s jablkami pri pokladniach”