In-store aktivácia: Bez Zlatého Bažanta by Vianoce nestáli za to!
Nie vždy sa Štedrý deň podarí presne podľa našich predstáv. Keby išlo všetko ľahko, Vianoce by nestáli za to – to bolo motto sezónnej kampane ležiaka Zlatý Bažant, s ktorým oslovil publikum na slovenských predajných plochách. S realizáciou POS materiálov pomohla česká komunikačná agentúra Dago.
Vianočný projekt pre Zlatého Bažanta
Vianočný projekt pre Zlatého Bažanta na slovenskom trhu bol vskutku neprehliadnuteľný. Jednopaletové vystavenie bolo zhotovené v červeno-zelenej farbe a zdobil ho vypletaný vzor, ktorý poznáte z nórskych a vianočných svetrov, tentoraz však s motívom bažanta – teda so symbolom tohto prémiového svetlého ležiaka. „Zlatý Bažant patrí k našim Vianociam a tento fakt podčiarkol aj koncept špeciálnych paletových aktivácií, ktoré vznikli v spolupráci s agentúrou Dago. Cieľom bolo vniesť do predajnej plochy trochu vianočnej atmosféry a zároveň prepojiť ATL komunikáciu s miestom predaja, čo sa nám, myslím, podarilo,“ hodnotí aktiváciu Martina Lihocká, senior channel spacialist zo spoločnosti Heineken.
Celá aktivácia potom poskytovala dostatočný priestor na prezentáciu kompletnej ponuky produktov značky Zlatý Bažant.
Čaro vianočnej atmosféry
Pri realizácii návrhov sa Dago inšpirovalo novým kľúčovým vizuálom, . Ten slúži najmä na komunikáciu nového produktu Zlatý Bažant – originálneho pollitra z rúk slovenského dizajnéra Lukáša Karáska.
Vystavenie bolo vyrobené prevažne z kartónu a doplnené o obojstranne podsvietené logo na topperi, ktoré dominovalo celej aktivácii. Hravými prvkami umocňujúcimi vianočnú atmosféru boli blikajúce LED svetielka, ktoré zdobili bočné dosky vystavenia. „LED diódy sa vlepovali do bočného stromčeka pri kompletizácii tohto dielu. Všetky sa hneď museli rozsvietiť, pretože po zlepení tohto dielu k nim už nebol možný prístup,“ vysvetľuje Gabriela Holá, production manager zo spoločnosti Dago.
Okoloidúcich zákazníkov tiež zaujali zlaté prvky. Na ich výrobu však nebola použitá zlatá farba, ako by sa mohli mnohí domnievať, ale zlatá fólia. „Zlatá fólia bola použitá, pretože sme do vystavenia potrebovali vyložene zlatú. Keby sme zlatú tlačili, tak by nebola taká lesklá. Skôr by pripomínala žltohnedú farbu. Vystavenie by tak stratilo svoje čaro vianočnej atmosféry,“ uzatvára Luboš Plačko, project manager Dago.
Zdroj a foto: Dago