IKEA na Slovensku spustila výdajné boxy
V rámci snahy uľahčiť proces nakupovania, IKEA Bratislava prichádza s inovatívnou službou samoobslužných výdajných boxov umiestnených priamo pred obchodným domom. Boxy zabezpečia komfort a flexibilitu vyzdvihnutia objednaného tovaru vďaka ich dostupnosti 24 hodín denne počas celého týždňa. Zavedením tejto novinky spoločnosť reaguje na rastúci záujem o pružné a jednoduché metódy doručovania tovaru do rúk svojich majiteľov.
Samoobslužné výdajné boxy IKEA
IKEA ako líder v oblasti nábytkárskeho priemyslu a bytových doplnkov, neustále hľadá cesty, ako svojim zákazníkom zjednodušiť nákupný proces. V apríli tohto roka preto spoločnosť zaviedla službu Skenuj a nakupuj, ktorá umožňuje skenovať výrobky priamo počas nakupovania. Služba sa od zavedenia stala medzi Slovákmi obľúbenou, dnes ju pri nakupovaní využíva každý desiaty zákazník. Teraz spoločnosť predstavuje ďalšiu novinku – samoobslužné výdajné boxy. Táto služba ponúka zvýšenú flexibilitu v preberaní objednávok, ktoré sú zákazníkovi k dispozícii nepretržite, 24 hodín denne, sedem dní v týždni.
„Dnešným dňom spúšťame službu výdajných boxov s cieľom poskytnúť ešte väčší komfort a flexibilitu pri vyzdvihnutí nákupov. Veríme, že si túto službu naše zákazníčky a naši zákazníci obľúbia rovnako, ako v susedných krajinách. V Česku a Maďarsku aktuálne využíva formu vyzdvihnutia prostredníctvom výdajných boxov približne každý tretí zákazník v rámci služby Klikni a vyzdvihni.“ uviedla Alexandra Somorovská, manažérka projektu IKEA Bratislava. „Zo susedných krajín tiež vieme, že kapacity výdajných boxov sú dostatočné. Zákazníčky a zákazníci si objednávky vyzdvihnú zväčša do 24 hodín od vloženia tovaru do výdajného boxu.,“ dodáva Alexandra Somorovská.
Do boxov sa zmestia pohovky aj matrace
Zákazníci, ktorý si zakúpia tovar online prostredníctvom webstránky www.ikea.sk, majú teraz, okrem doručenia na ich adresu alebo využitia služby Klikni a vyzdvihni, možnosť zvoliť si aj alternatívnu možnosť doručenia tovaru do automatizovaných výdajných boxov. Pripravené objednávky na výdaj si môžu zákazníci prevziať po zadaní kódu, ktorý im príde formou SMS správy.
V prípade, že sa viac kusová objednávka nezmestí do jedného výdajného boxu, môže byť rozdelená do viacerých alebo pripravená na vyzdvihnutie v obchodnom dome. Vďaka štyrom rôznym veľkostiam boxov je služba prispôsobená skutočne pre široké spektrum produktov IKEA. Boxy poskytujú dostatok priestoru aj pre veľké predmety ako pohovky či matrace. IKEA chce zachovať cenovú transparentnosť a preto poplatok za využitie boxov je nastavený tak, aby korešpondoval s cenami za službu Klikni a vyzdvihni.
Tri dni na vyzdvihnutie
„Vďaka zavedeniu výdajných boxov majú zákazníčky a zákazníci na vyzdvihnutie svojich objednávok celé tri dni. Môžu tak vyzdvihnutie nákupov plánovať flexibilne a to aj mimo otváracích hodín obchodného domu. Služba je ideálna pre ľudí, ktorí pracujú v neštandardnom čase, sú v priebehu bežných pracovných dní zaneprázdnení, prípadne sa chcú vyhnúť vysoko frekventovaným obdobiam a ušetriť tak čas,“ vysvetľuje Alexandra Somorovská.
Spoločnosť neostáva pozadu ani v rozširovaní ďalších svojich služieb. Začiatkom tohto roka IKEA Slovensko úspešne otvorila prvé Plánovacie štúdio v žilinskom Auparku a v júni plánovacie štúdio v Košiciach. Aktuálne teda na Slovensku nájdete obchodný dom v Bratislave, výdajné miesta v troch slovenských regiónoch (Žilina, Banská Bystrica a Košice) a dve plánovacie štúdia v Košiciach a Žiline.
Zdroj a foto: IKEA