Hrdinovia Marvelu vyzývajú na súťaž v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráca dvoch ikonických značiek, Coca-Coly a Marvelu, si žiada niečo výnimočné. Komunikačná agentúra Dago tak k práve prebiehajúcej súťaži o zájazd do Marvel Avengers Campusu v Disneylande Paris pripravila pre Coca-Colu hneď niekoľko vystavení. Zákazníci ich budú môcť v nasledujúcich týždňoch vidieť v obchodoch naprieč Českou republikou a Slovenskom. Kampaň bude prebiehať do konca marca. Okrem zájazdu sa hrá napríklad o televízie či vstupenky na Comic-Con.
Spolupráca Coca-Coly a Marvelu
Prominentnú rolu v kampani hrajú postavy zo série Avengers, Iron Man a Captain Marvel. Tie zároveň výborne zapadajú do červenej farebnej schémy, ktorá je so značkou Coca-Cola nevyhnutne spojená. „Najdôležitejším faktorom pri našom rozhodovaní bol wow efekt, ktorý sme z návrhu cítili. Sme presvedčení o tom, že vystavenia zákazníkov zaujmú a zároveň im odovzdajú informácie o prebiehajúcej súťaži. Úlohu hral aj dostatok miesta pre produkty, o ktoré ide, samozrejme, v prvom rade,“ uviedla Kristína Křibská, marketing execution lead z firmy Coca-Cola HBC.
Shop in shop s logom Avengers, menšie vystavenia budú rebrandovateľné
Najvýraznejšou časťou in-store kampane je shop in shop, ktorému okrem produktu dominuje postava Iron Mana a kruhové pódium s logom Avengers. „Okolo nosného schodovitého pódia s logom sú vyskladané produkty, samotné logo je potom predsadené, vďaka čomu pôsobí výrazným dojmom. Na vystavení je tiež naznačená horská dráha, ktorá odkazuje na hlavnú cenu práve prebiehajúcej súťaže,“ povedal k tomu za Dago projektový manažér Jakub Petráš.
„Shop in shop je zároveň otvárateľný, dá sa doň teda zájsť paletovým vozíkom, čo výrazne uľahčuje prácu zamestnancov v samotných obchodoch,“ dodal. Na českom trhu pôjdu shop in shopy do obchodov reťazca Albert, na Slovensku ide o Tesco. „Zákazníci ich tam vo vybraných predajniach budú mať možnosť vidieť v priebehu februára,“ uviedol za slovenský trh marketing execution lead Marek Prostredný. „Riešenie, ktoré sme spolu s agentúrou DAGO vyrobili, vybočuje z radu klasických marketingových vystavení a dokonale symbolizuje prepojenie značiek Coca-Cola a Marvel,“ dodal.
Okrem shop in shopu boli vytvorené aj pre stojany na plechovky, vystavenie veľkosti jednej europalety a klasické „hrabáky“. Tie ako jediné z navrhnutých vystavení využívajú okrem kartónu aj rýdzi plast. „V posledných rokoch sme začali oveľa viac využívať kartón. Ide o variabilný materiál, ktorý sa dá ľahko prenášať a zároveň sa jednoducho skladá. To bolo jednou z podmienok klienta,“ uviedol Jakub Petráš. Tieto menšie formáty sú určené pre celý trh, v záujme udržateľnosti sú zároveň rebrandovateľné.
„Udržateľnosť je pre nás v spoločnosti Coca-Cola HBC jednou z priorít. Sme teda radi, že stojany agentúra DAGO navrhla tak, že ich bude možné po skončení práve prebiehajúcej kampane jednoducho prerobiť a použiť znova,“ doplnila Kristína Křibská.
Kampaň bude prebiehať do konca marca
Súťaž Coca-Cola Screentime, ku ktorej sa kampaň vzťahuje, prebieha do konca marca. Súťažiaci v nej nákupom vybraných výrobkov a hraním minihier v aplikácii Coca-Cola získavajú možnosť hrať o hodnotné ceny. Medzi ne patria napríklad televízie, tablety či projektory značky Samsung alebo propagačné predmety zo sveta Marvel. Hlavnými cenami sú vstupenky na Comic-Con 2023 a zájazd pre štyri osoby do Marvel Avengers Campusu v parížskom Disneylande.
Zdroj a foto: Dago