Coca-Cola fandí hokeju – a na predajných plochách je neprehliadnuteľná!
Coca-Cola je nápojovým partnerom českého hokeja, podporuje aj ženský ľadový hokej a parahokej, ale predovšetkým má nabitý marketingový kalendár s blížiacimi sa Majstrovstvami sveta. Šampionát tento rok v máji prebehne v Prahe a Ostrave a tak bude výbornou príležitosťou pre domácich fanúšikov užiť si skvelý hokej na tej najvyššej svetovej úrovni.
DAGO: Originálne riešenie pre značku Coca-Cola
Coca-Cola rozhodne veľmi dynamicky a masívne pristúpila k predzápasovej príprave, ak by sme takto prenesene nazvali vizibilitu na predajnej ploche. Vo vypísanom tenderi na kreatívne riešenie POS nosičov nakoniec uspel náš tým DAGO, a to predovšetkým vďaka originálnemu riešeniu celého setu vystavenia, ktorému nechýbajú prepracované detaily.
„Je samozrejmosťou, že pri takto náročných projektoch zapájame viac našich grafikov. Chceli sme ponúknuť skutočne čo najviac autentické riešenie, ktoré nie je len obyčajnou aplikáciou kľúčového vizuálu na paletové vystavenie. Vo výstupe pre klienta sme predovšetkým chceli osloviť nakupujúcich nápaditosťou, ale aj emóciami, ktoré v nich realizácia vyvolá. Celá sada POP médií je nakoniec výsledkom práce troch našich najlepších designerov,“ hovorí Jakub Petráš, Senior Project Manager, ktorý tento veľmi obsiahly projekt riadil so svojim týmom.
Tzv. hero realizácia je permanentný shop-in-shop, ktorej podoba je odrazom vnútra hokejovej arény. Ľadová plocha, mantinely, a predovšetkým typický tvar ihriska so zaobleným „hradením“ sa prehliadnuť nedá. Tento typ vystavenia ponúka značnú kapacitu na zásobu produktov, a to vrátane tých vychladených v chladničke. Shop-in-shop sa pýši ďalším typickým atribútom štadiónu, a to zavesenou LED kockou pod strechou budovy. Tá naša premieta reklamné spoty spoločnosti Coca-Cola. Všímaví nakupujúci iste nájdu aj červené „gólové“ majáky.
Variácie na hokejovú tému
Aj ďalšie druhy permanentných POS nosičov zo zmieneného setu pracujú s uvedenými prvkami v rôznych obmenách, či už sa jedná o štvorpaletové alebo paletové vystavenie. Spojovacím prvkom je zapracovaný kľúčový vizuál s troma českými hokejovými reprezentami a výzvou k zapojeniu sa do spotrebiteľskej súťaže. Jedným z hokejistov sa môže na chvíľu stať aj akýkoľvek nakupujúci, ak vo vybraných predajniach využije pripravený fotokútik. Za zmienku určite stojí aj menší stojan v podobe hokejovej bránky. Presvietenie jeho zadnej časti – obvodu a siete – a políc výborne doplňuje celistvosť grafického výstupu a drží komunikačnú linku celého projektu.
Okrem permanentných sme aj nachystali taktiež kartónové POS média. Tu bolo predovšetkým dbané na ľahkú zostaviteľnosť stojanov a ich odolnosť pri manipulácii. V reťazcoch Albert, Tesco, Kaufland alebo Billa čakajú produkty z portfólia Coca-Cola HBC Česká republika na svojich fanúšikov v troch veľkostných druhov stojanov, paletovom vystavení a shop-in-shopu. S týmito nepermanentnými prostriedkami predajnej plochy sa môžu nakupujúci stretnúť aj na slovenskom trhu.
„Úspech pre nás nie je len výhra v tendri a realizácia zákazky. Tým je predovšetkým pozitívny ohlas z obchodov od spotrebiteľov a spokojnosť na strane klienta. Vedeli sme, že nás čaká neskutočne veľký objem práce a náročný záväzok dostať očakávaný výsledok. Chcel by poďakovať všetkým kolegom, pretože len vďaka ich nesmiernemu nasadeniu a tímovosti sme dokázali všetko uskutočniť. Môžeme byť na to hrdí, rovnako tak ako sú českí fanúšikovia na svojich hráčov na ľade,“ uzatvára Jakub Petráš.
Zdroj a foto: DAGO