Československá edícia COOP Premium pre slovenských aj českých zákazníkov
Československá edícia vznikla ako spoločný projekt najstaršieho a kedysi spoločného česko-slovenského reťazca. Ako prejav dlhodobej priateľskej spolupráce sa oba nástupnícke reťazce, Skupina COOP Česko a slovenský systém COOP Jednota, rozhodli vydať spoločnú limitovanú edíciu. Zároveň sme v januári pre našich slovenských zákazníkov odštartovali špeciálnu marketingovú aktivitu spojenú s nákupom produktov vlastných značiek COOP Jednoty.
Zákazníkom COOP Jednoty postupne predstavíme 20 historicky tradičných produktov od známych českých a slovenských výrobcov pod spoločným tematickým dizajnom. Samotný dizajn trochu nostalgickým štýlom odkazuje na spoločné obdobie v podobe geometrického vzoru, súčasťou ktorého sú aj štylizované dominanty hlavných miest Prahy a Bratislavy. Produkty majú dvojjazyčné názvy aj texty. Tradičné československé produkty v limitovanej edícii si budú môcť zákazníci zakúpiť v sieti COOP Jednota po celom Slovensku, v predajniach Tempo a Supermarket počas celého januára, resp. do vyčerpania zásob.
Limitovaná edícia produktov vlastnej značky COOP Premium
Československá edícia vlastnej značky COOP Premium má za cieľ cez posolstvo tradície československej výroby mienkotvorných produktov upriamiť pozornosť na česko-slovenskú spoluprácu, o čom zákazníkov štýlom im vlastným informujú Bača s Honelníkom. Cieľom kampane nie je len vyvolať nostalgiu, ale aj komunikovať pridanú hodnotu nákupu v COOP Jednote, ktorá v tomto prípade spočíva v spolupráci s COOP CZ cez produkty COOP Premium. Do aktivity sú zaradené vybrané produkty vlastnej značky COOP Premium. Zákazníci sa môžu tešiť na tradičné slovenské pochúťky ako parenice či korbáčiky, ale taktiež na nezabudnuteľné československé chrumky, čokoládové jazýčky, banániky či federálny pečený bok. Všetky produkty budú postupne predstavené v rámci ponuky inzertných novín v termíne kampane.
Spoločenská hra PARÁDA pre zákazníkov COOP Jednoty
Súčasťou československej kampane bude aj predaj originálnej spoločenskej hry s názvom PARÁDA. Ide o postrehovú hru navrhnutú na základe známej spoločenskej hry. Hra obsahuje 31 hracích kariet, na ktorých sa strieda 6 obrázkov. Spoločenská hra má viacero herných možností. Hra bude počas a po kampani určená na bežný predaj v sieti predajní Tempo a Supermarket.
Benefit v podobe zľavy pri kúpe produktov vlastných značiek
V januári je pre zákazníkov maloobchodnej siete COOP Jednota pripravená aj ďalšia špeciálna aktivita s produktami vlastných značiek. Zákazníci budú môcť v termíne od 11.1. do 24.1. 2024 (alebo do vyčerpania kupónov) získať za nákup produktov vlastných značiek darček v podobe zľavy na ďalší nákup. Podmienkou získania benefitu je v uvedenom termíne uskutočniť nákup produktov vlastných značiek v minimálnej hodnote 10 eur. Zákazník získa pri nákupe kupón s 10% zľavou z nákupu produktov vlastných značiek vo forme kreditu na ďalší nákup. Kupóny si budú môcť zákazníci uplatniť v termíne od 11.1.2024 do 18.2.2024 v ľubovoľnej predajni COOP Jednota. Do podpory sú zaradené všetky produkty centrálnej vlastnej značky COOP Jednota Dobrá cena, Tradičná kvalita, Premium, Mamičkine dobroty, Perun, Biova, Zelovoc a Junior.
Zdroj a foto: COOP Jednota Slovensko