Carrefour v Poľsku rozšíril ponuku Zero Alko

Reťazec Carrefour investoval do rozvoja svojej ponuky produktov, ktoré chutia podobne ako alkoholické nápoje, ale neobsahujú žiaden alkohol. Ponuka je určená pre dospelých a je dostupná vo všetkých 200 hyper- a supermarketoch reťazca v Poľsku.

 

Carrefour reaguje na trend „NoLo“ =“No Alcohol, Low Alcohol“

V novom koncepte Carrefour nájdu zákazníci nápoje napodobňujúce respektíve podobné  obľúbeným alkoholickým nápojom, ako je whisky, gin, rum, tequila, likéry a aperitívy, hotové nápoje, ale aj široký výber tradičných a šumivých vín. Carrefour garantuje, že každý z jeho super- a hypermarketov bude mať stálu ponuku viac ako 50 rôznych nealkoholických produktov a vybrané hypermarkety rozšíria tento sortiment na viac ako 70 položiek (SKU).

Foto: Carrefour Polska / Wiadomoscihandlowe.pl

Výrazný nárast záujmu o nealkoholické výrobky v segmente liehovín naznačuje rastúci dopyt spotrebiteľov po alternatívnych možnostiach konzumácie. Jedným z motívov môže byť aj zdravotný aspekt, longevity. Ďalším dôvodom je pravdepodobne vyhľadávanie nových chuťových zážitkov.  Carrefour zareagoval na tieto trendy ponukou NoLo v samostatnej kategórii. Mimochodom – ako poznamenáva portál Wiadomoscihandlowe.pl – Carrefour bol jedným z prvých obchodných reťazcov, ktorý propagoval nové trendy nealko piva v Poľsku a potom už v roku 2016 rozšíril svoj sortiment o nealkoholické vína.

Zdroj: Wiadomoscihandlowe.pl

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hlavný partner projektu

Partneri projektu