BILLA mení vizuálnu identitu aj na predajniach
BILLA mení vizuálnu identitu. Zmeny sa budú týkať loga, regálov, nákupných vozíkov či pracovného odevu zamestnancov. Reťazec tiež posilňuje korporátnu komunikáciu.
Novinky BILLA v organizačnej štruktúre
BILLA Slovensko má od januára 2024 vo svojej organizačnej štruktúre nové oddelenie korporátnej komunikácie, ktoré vedie Jana Riečanská. Tá do BILLA prišla z externého prostredia, zo spoločnosti Swiss Re. Po šiestich rokoch tiež v BILLA došlo k výmene na poste hovorcu – stal sa ním Marek Kravjar, ktorý v sieti supermarketov pôsobí už viac ako tri roky.
Zámerom novovytvoreného oddelenia korporátnej komunikácie v BILLA Slovensko je strategická podpora vnímania značky, silnejšie ukotvenie nového pozicioningu, zlepšovanie vzťahov so širokou verejnosťou a médiami, budovanie vzťahov so zamestnancami a dodávateľmi, ako aj angažovanie sa v témach sociálnej zodpovednosti a udržateľnosti.
Skúsení kolegovia a otvorená komunikácia
Od jeho vzniku v januári tohto roka oddelenie vedie Jana Riečanská, ktorá má za sebou viac ako dve dekády manažérskych skúseností z oblasti komunikácie,
PR a marketingu. V ostatných rokoch pôsobila ako riaditeľka komunikácie v Swiss Re, má 8-ročné skúsenosti na pozícii Account Director v britskej komunikačnej spoločnosti Grayling a stála na čele komunikácie v British Council. Na starosti mala vedenie projektu komunikačnej stratégie Európskej komisie pri vstupe Slovenska do Európskej únie a skúsenosti má aj z agentúrneho prostredia. „V spoločnosti BILLA je mojím cieľom posilniť strategickú oblasť korporátnej komunikácie, vybudovať a následne rozvíjať silný tím korporátnej komunikácie. Oblasť retailu je pre mňa novou kapitolou, teším sa na podnetnú spoluprácu s kolegami aj na tvorbu kreatívnych a efektívnych komunikačných aktivít, ktoré budú prínosom pre našich zákazníkov, zamestnancov aj slovenskú verejnosť,“ povedala Jana Riečanská.
Nový hovorca Marek Kravjar nastúpil do spoločnosti BILLA v auguste 2021 ako špecialista internej komunikácie, od marca 2024 sa posunul na pozíciu hovorcu a špecialistu externej komunikácie. Zodpovedný je za rozvoj vzťahov s médiami, PR aktivity, ako aj za celkovú externú komunikáciu spoločnosti. V minulosti pracoval ako redaktor a neskôr zastával manažérske a vedúce posty vo viacerých online portáloch. Roky pôsobil v televíziách Markíza a JOJ, ale aj vo full-servisových kreatívnych agentúrach. „Veľmi si vážim novú príležitosť, ktorú som v našej spoločnosti dostal. BILLA je moderným maloobchodným hráčom pružne reagujúcim na nové trendy, preto sa už teraz teším na všetky výzvy, ktoré táto práca prinesie. Verím, že pre BILLA budú moje skúsenosti i pohľad na svet užitočné, a budem robiť všetko pre to, aby sme smerom k médiám a verejnosti aj naďalej pristupovali otvorene, promptne a iniciatívne,“ uviedol Marek Kravjar.
Zmeny vo vizuálnej identite
V závere minulého roka zmenila spoločnosť BILLA aj svoju vizuálnu identitu. Tá sa nesie v duchu aktuálneho trendu, ktorým je zdravý životný štýl a prírodný dizajn. Predajne sa postupne zafarbujú primárne do žltej a bielej farby, pričom interiér majú doplniť aj drevené prvky. Zmeny sa tiež budú týkať regálov, nákupných vozíkov či pracovného odevu zamestnancov.
Rovnako sa zmenilo aj logo siete supermarketov. Zmizlo z neho pôvodne červené pozadie so žltým nápisom, pričom nové logo BILLA je implementované do žltej a bielej farby. Po rokoch došlo aj k zmene sloganu spoločnosti. Vetu „Kvalita pre každého“ nahradil slogan „V kvalite sa vyznáme“, čím BILLA potvrdzuje svoje líderstvo v ponuke kvalitných potravín za výhodné ceny, ako aj líderstvo v ponuke prvotriednych služieb zákazníkom.
Zdroj a foto: BILLA