POPAI Awards v ČR: MORIS design získal 4 ceny
Vo štvrtok prebehlo vyhlásenie víťazov POPAI Awards pre rok 2021. V súťaži sa stretli popredné české firmy v oblasti POP/POS a retail komunikácie. Tento ročník bol opäť netradičný, aj vďaka nariadeným opatreniam. V tíme MORIS design zavládlo obrovské nadšenie. Tento ročník POPAI Awards bol pre nich úspešný. Pozbierali 4 víťazné ceny v rôznych kategóriách.
Ktoré to boli, zhŕňa v článku obchodný riaditeľ Adam Klofáč. Aby to nebolo málo, tento týždeň ich čaká ešte súťaž v Paríži – POPAI Awards Paris.
Špeciálne ocenenie v kategórii VYNIKAJÚCA REALIZÁCIA za projekt SAUNOVÝ SVET SAUNIA + víťaz v kategórii SLUŽBY.
Úspešný stavebný projekt, ktorý sme dokončili pre najväčšiu sieť saunových svetov SAUNIA v ČR, je otvorený v OC CENTRAL Kladno. Elegantný drevený nápis SAUNIA, ktorý víta návštevníkov, hneď v úvode ubezpečuje, že vstupujú do výnimočne zdravého priestoru, v ktorom sa telo naozaj zrelaxuje. Na takej rozsiahlej príprave a realizácii sa podieľal celý náš tím od MORIS design až po našu stavebnú divíziu MORIS construction. Saunový svet sme tak mohli vybudovať od kompletnej stavebnej úpravy až po výrobu interiéru.
Špeciálne ocenenie v kategórii VYNIKAJÚCA REALIZÁCIA za projekt KONCEPT OBCHODU MALVÍK
Obchod, ktorý je najdôležitejším bodom pred narodením dieťaťa. Dôraz je kladený na grafické znázornenie postavy bociana a neba. Jasná symbolika narodenia dieťaťa a tým aj spojenie potrebných vecí pre blížiaci sa termín pôrodu. Naším cieľom bolo vytvoriť miesto, kde zákazníci zaobstarajú vždy všetko, čo potrebujú k plánovanému začleneniu nového člena rodiny. Emocionálna potreba byť natešený a zároveň byť veľmi pokojný a pripravený na prvý okamih, to všetko spája postavička bociana a vyobrazenie modrého neba. Trojrozmerné drevené vznášajúce sa prvky ako bociany, mráčiky a svetielka umocňujú pocit, že ste naozaj na správnom mieste. V obchode aj vďaka tomu dochádza k spojeniu dvoch svetov – tomu na nebi a tomu na zemi.
Špeciálne ocenenie v kategórii VYNIKAJÚCA REALIZÁCIA za projekt KIOSK (SHOP IN SHOP) VODAFONE
Bol navrhnutý z flexibilných modulov, ktoré okrem rôznych veľkostných variantov umožňujú opakovanú montáž aj demontáž a počítajú s náročnými prenosmi v rámci sťahovania. Jednoduchý a čistý dizajn nechá vyniknúť brandingu, ktorý je smerovaný kolmo na zákaznícky tok. Vďaka svojej farebnej skladbe sa stáva ľahko a intuitívne rozpoznateľným aj zo vzdialených zón nákupných pasáží. Jednoduché a čisté línie, sú doplnené o priestor určený na prezentáciu produktov, ktorý je príjemne nasvietený.
Zdroj: MORIS design