DAGO víťazí s projektom L’Oréal Virtuálne zrkadlo aj na medzinárodnej scéne
Projekt L’Oréal Virtuálne zrkadlo, ktorý v novembri 2024 ovládol súťaž POPAI CE Awards v Prahe, zaznamenal ďalší významný úspech. Získal zlaté ocenenie v prestížnej medzinárodnej súťaži Shop! Global Awards 2025, konkrétne v kategórii Beauty & Cosmetics – permanent.
Súťaž Shop! Global Awards organizuje Shop! Association, globálna nezisková obchodná asociácia zameraná na zlepšovanie maloobchodného prostredia a zákazníckej skúsenosti. Zastupuje viac než 2 000 členských spoločností po celom svete a podporuje rozvoj trhu prostredníctvom leadershipu v oblastiach výskumu, dizajnu, výroby a marketingu. Shop! Global Awards každoročne oceňujú najvýraznejšie počiny v oblasti in-store marketingu a dizajnu predajných miest. Do súťaže postupujú len projekty, ktoré zvíťazili v národných kolách členských krajín. Tento rok sa slávnostné vyhlásenie konalo 9. apríla v americkom Charlotte v rámci veľtrhu Shop! MarketPlace.
Veľkou prednosťou víťazného riešenia L’Oréal Virtuálne zrkadlo je priama interakcia so zákazníkom. Ide o nástroj, ktorý prenáša aplikáciu Skin Genius priamo na predajnú plochu – pomocou smartfónu a nastaviteľného osvetlenia analyzuje pleť a odporúča vhodné produkty pre starostlivosť o pleť. Toto prepojenie digitálnej technológie s POP médiom vytvára unikátny nákupný zážitok, ktorý posúva hranice personalizácie v retaile s drogériou a kozmetikou.
„Zmerať si sily s najlepšími z najlepších – víťazmi národných súťaží z celého sveta – v najvyššej globálnej súťaži v oblasti in-store komunikácie je výzvou najvyššej úrovne. Vyšší cieľ už neexistuje. Udržať sa 32 rokov na trhu a stále byť na špičke lokálne – a ako vidno aj globálne – je pre nás obrovská česť a dôkaz výnimočnej práce všetkých, ktorí sa na tom podieľajú. Ďakujeme predovšetkým tým, ktorí nám túto cestu umožňujú. A s radosťou, odvahou a pokorou ideme ďalej,“ hovorí Daniel Jesenský, managing partner spoločnosti DAGO.
Zdroj a foto: DAGO