Štvrtý Retail Club rozvoňala kulinárska šou

Po prázdninovej a dovolenkovej prestávke sa miestom konania ďalšieho Retail Clubu stalo Miele Experience Center v bratislavskom komplexe Twin City. Stretnutie profesionálov z retailu rozvoňal šéfkuchár Vlado Morochovič.

 

Koncept je zámerne v blízkosti shoppingu Nivy Centrum a doslova v epicentre administratívneho okrsku hlavného mesta, kde sídlia také firmy ako Amazon, Xiaomi, Sygic, HB Reavis a desiatky ďalších. Tím Miele členom klubu predstavil ojedinelý koncept, ktorý kombinuje showroom, predajňu, konzultačné priestory a zároveň je aj plnohodnotným miestom pre workshopy. Zákaznícka cesta vedie od vchodu, kde ho privíta nadrozmerné logo Miele, cez voľne stojace kávovary, interaktívnu virtuálnu obrazovku.

Nasleduje sekcia kuchynských spotrebičov, teda sekcia pečenia, varenia, odvetrávania a umývania, na ktorú plynule nadväzuje vystavenie vysávačov. V záverečnej časti sa zákazník dostáva do sekcie prania, sušenia a žehlenia, kde takisto prebiehajú workshopy a nejeden si vyskúša žehlenie či pranie.

Pre účastníkov ale začala byť lákavejšia a voňavejšia tá časť showroomu, v ktorej svoje umenie predvádzal šéfkuchár Vlado Morochovič, ktorý okrem iného varil aj pre našu olympijskú výpravu v Paríži.  Samozrejme naplno využil technologické možnosti vstavaných spotrebičov Miele a ukázal účastníkom, v čom je rozdiel oproti bežne vybaveným kuchyniam. V tejto zóne showroomu prebiehajú podobné podujatia na pravidelnej báze.

Filozofiou Miele je totiž dať možnosť zákazníkom presvedčiť sa o vlastnostiach riešení na vlastné oči, alebo v tomto prípade na vlastné chuťové bunky. Klienti si môžu spotrebiče nielen vyskúšať, ale vďaka vyškoleným odborníkom sa ich naučia aj používať. Mnohí totiž majú už spotrebiče Miele doma, ale zďaleka neodhalili všetky ich funkcionality. Ako účastníkom Retail Club prezradili hostitelia, vystavené výrobky obmieňajú za novšie typy. Napríklad biele vstavané kuchynské spotrebiče onedlho nahradia béžové, nakoľko tento odtieň začína byť trendom a je vhodný ako do moderných, tak aj rustikálnych kuchýň.

Stalo sa dobrým zvykom, že počas Retail Clubu prebiehajú aj oceňovania výhercov súťaže P.O.P. STAR za jednotlivé mesiace. Tentokrát si „double“ prevzali zástupkyne spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko. Srdečne gratulujeme!

Kamila Zámečníková (vľavo) a Zuzana Gajová zo spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko

Managing Partner Instore Consulting Jiří Beran odovzdal zástupcom spoločnosti Miele dekrét o čestnom členstve v Retail Clube.

Eva Nosáľová a Martin Charvát zo spoločnosti Miele.
Eva Nosáľová a Martin Charvát zo spoločnosti Miele.

Kontakty pre členstvo a účasť na najbližšom Retail Clube 10.10. nájdete na stránke miestopredaja.sk/retail-club

Zdroj a foto: Miestopredaja, Instore Consulting

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hlavný partner projektu

Partneri projektu