Štvrtý Retail Club rozvoňala kulinárska šou (update)
Po prázdninovej a dovolenkovej prestávke sa miestom konania ďalšieho Retail Clubu stalo Miele Experience Center v bratislavskom komplexe Twin City. Stretnutie profesionálov z retailu rozvoňal šéfkuchár Vlado Morochovič.
Koncept je zámerne v blízkosti shoppingu Nivy Centrum a doslova v epicentre administratívneho okrsku hlavného mesta, kde sídlia také firmy ako Amazon, Xiaomi, Sygic, HB Reavis a desiatky ďalších. Tím Miele členom klubu predstavil ojedinelý koncept, ktorý kombinuje showroom, predajňu, konzultačné priestory a zároveň je aj plnohodnotným miestom pre workshopy. Zákaznícka cesta vedie od vchodu, kde ho privíta nadrozmerné logo Miele, cez voľne stojace kávovary, interaktívnu virtuálnu obrazovku. Výmera priestoru vrátane zázemia je 247,6 m2.
Nasleduje sekcia kuchynských spotrebičov, teda sekcia pečenia, varenia, odvetrávania a umývania, na ktorú plynule nadväzuje vystavenie vysávačov. V záverečnej časti sa zákazník dostáva do sekcie prania, sušenia a žehlenia, kde takisto prebiehajú workshopy a nejeden si vyskúša žehlenie či pranie. V showroome je vystavených približne 70 kusov vstavaných a 20 kusov voľne stojacich spotrebičov. Ako účastníkom Retail Club prezradili hostitelia, vystavené výrobky obmieňajú za novšie typy. Napríklad biele vstavané kuchynské spotrebiče onedlho nahradia béžové, nakoľko tento odtieň začína byť trendom a je vhodný ako do moderných, tak aj rustikálnych kuchýň.
Pri fit-oute showroomu sa mierne navýšil príkon elektrickej energie. Špeciálnou požiadavkou Miele bolo samostatné nezávislé kúrenie / chladenie a prevádzka 24/7, z ohľadom na podujatia, o ktorých ešte píšeme nižšie.
Pre účastníkov Retail Clubu začala byť lákavejšia a voňavejšia tá časť showroomu, v ktorej svoje umenie predvádzal šéfkuchár Vlado Morochovič, ktorý okrem iného varil aj pre našu olympijskú výpravu v Paríži. Samozrejme naplno využil technologické možnosti vstavaných spotrebičov Miele a ukázal účastníkom, v čom je rozdiel oproti bežne vybaveným kuchyniam. V tejto zóne showroomu prebiehajú podobné podujatia na pravidelnej báze.
Filozofiou Miele je totiž dať možnosť zákazníkom presvedčiť sa o vlastnostiach riešení na vlastné oči, alebo v tomto prípade na vlastné chuťové bunky. Klienti si môžu spotrebiče nielen vyskúšať, ale vďaka vyškoleným odborníkom sa ich naučia aj používať. Mnohí totiž majú už spotrebiče Miele doma, ale zďaleka neodhalili všetky ich funkcionality.
V Miele Experience Center prebiehajú tri druhy kulinársky akcii a to konkrétne Varenie s Miele, Fine Dining a Masterclass. Tieto varenia sú určené pre ľudí, ktorí sa chcú dozvedieť niečo viac o spotrebičoch, ako spotrebiče Miele fungujú a ktoré riešenie je vhodné konkrétne pre ich kuchyňu. Naučia sa variť pod dohľadom kuchára Vladimíra Morochoviča. Účasť na týchto kulinárskych eventoch je možné zakúpiť priamo cez webovú stránku www.miele.sk.
Ďalším zaujímavým podujatím je Workshop Pranie s Miele. Tento workshop je ideálny pre ľudí, ktorí sa rozhodujú pre kúpu práčky alebo sušičky a potrebujú vedieť viac o jednotlivých funkcionalitách daného prístroja. Na nepravidelnej báze v showroome realizujú pre obchodných partnerov kulinárske eventy, produktové školenia spojené s rôznymi typmi kulinárskych akcii. Tiež organizujú rôzne podujatia ako Open Day, či iné firemné eventy.
Stalo sa dobrým zvykom, že počas Retail Clubu prebiehajú aj oceňovania výhercov súťaže P.O.P. STAR za jednotlivé mesiace. Tentokrát si „double“ prevzali zástupkyne spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko. Srdečne gratulujeme!
Managing Partner Instore Consulting Jiří Beran odovzdal zástupcom spoločnosti Miele dekrét o čestnom členstve v Retail Clube.
Článok bol aktualizovaný (5.12.2024)
Zdroj a foto: Miestopredaja, Instore Consulting