Nový Aupark: Zelená fasáda, nové značky a WAU DAYS
Nákupné centrum Aupark Bratislava sa chystá na veľkolepú premenu. S blížiacim sa otvorením novej časti centra, ktorého dominantou bude unikátna zelená fasáda, sa môžete tešiť na čerstvé značky, nový koncept kampaní a veľkolepé nákupy pod názvom WAU DAYS.
Aupark: Tie najobľúbenejšie značky pod jednou strechou
Zelená fasáda bude spojením moderného dizajnu a udržateľnosti. Navyše bude najväčšou svojho druhu na Slovensku. Táto inovatívna realizácia prinesie nielen estetickú hodnotu. Podporí tiež udržateľnosť a biodiverzitu v srdci Bratislavy. Zelená fasáda zlepší kvalitu vzduchu, ochladí okolie a prinesie prírodné prostredie priamo do mesta.
V septembri si pre zákazníkov pripravil Aupark otvorenie novej modernej lekárne Dr.Max, v ktorej okrem potrebných liekov nájdu návštevníci výživové doplnky či široký výber produktov rôznych kozmetických značiek.
S príchodom novej časti Auparku otvoria svoje brány v októbri aj obľúbené značky v ešte väčšom a lepšom formáte. Zara, H&M a Reserved ponúknu väčší sortiment a najnovšie trendy z módneho sveta. Pre nadšencov filmového sveta Cinema City počas plnej prevádzky vynovuje svoje kinosály, aby už v októbri zabezpečilo návštevníkom ešte plnohodnotnejší zážitok z filmových príbehov.
Nová éra nakupovania a zážitkov
Už september naznačil prichádzajúce zmeny a Bratislavčanov v uliciach zastihla tajomná teasignová kampaň UNBOXING. Nová komunikačná kampaň Auparku odkazuje na novú éru nákupov a rebranding tradičného jesenného a veľmi obľúbeného nákupného formátu.
Október tak bude v Auparku patriť tento rok konceptu WAU DAYS, ktorý prinesie štýlové nakupovanie v kombinácii so zážitkami. Tento veľkolepý projekt obohatí úplne nová vizuálna identita, v rámci ktorej budú čoskoro odhalené aj svieže vizuály kampane, ktoré vznikli v ateliéri Svetlík. Za dokonalou vizuálnou podobou oboch kampaní, UNBOXING aj WAU DAYS, stojí uznávaný český fotograf Lukáš Dvořák, ktorého práca sa objavila v najprestížnejších módnych magazínoch ako Harper’s Bazaar, Vanity Fair, či Cosmopolitan.
Hlavnými hviezdami nových kampaní sú štyri výnimočné osobnosti, ktoré prinášajú do Auparku unikátny štýl a charizmu. Na vizuáloch UNBOXING sa už teraz vyníma nielen medzinárodne uznávaná grey hair modelka Milva Spina zo Stalker agency, ktorá má za sebou prestížne kampane pre značky ako Giorgio Armani, Swarowski a H&M, ale aj skúsený model
Aupark rozšíril aj parkovaciu kapacitu
Jakub Zelman, taktiež zo Stalker agency, ktorý sa môže pýšiť účasťou v kampaniach pre značky ako Emporio Armani a Bigotti či mladá modelka Sofia Žiaková, zastupovaná prestížnou agentúrou Elite Model Look. Túto skvelú zostavu už čoskoro doplní aj Kate Svetla, úspešná česká modelka z agentúry Elite Model Look, ktorá sa objavila v kampani pre Calvin Klein Jeans a už od októbra bude hlavnou tvárou kampane WAU DAYS. Ešte pohodlnejšie nakupovanie
Od polovice októbra bude k dispozícii aj nový a modernejší informačný stánok, ktorý poskytne ešte pohodlnejší a príjemnejší zákaznícky servis. Dočasne je umiestnený pri predajni Swarovski, kde je možné otázky a požiadavky vybaviť bez problémov aj počas prerábky.
Pre všetkých, ktorí plánujú návštevu Auparku autom, má nákupné centrum skvelú novinku. Rozšírilo svoju parkovaciu kapacitu o 79 nových parkovacích miest. Tento krok ešte viac uľahčí prístup pre zákazníkov. Teraz budú môcť pohodlnejšie zaparkovať a vychutnať si bezstarostné nakupovanie.
Bratislavský Aupark vstupuje do novej etapy. Informácie o všetkých detailoch a prekvapeniach sa čoskoro objavia na webovej stránke a sociálnych sieťach.
Zdroj a foto: Aupark Bratislava, WOOD & Company