SÚŤAŽ POP STAR POZNÁ VÍŤAZOV ZA JÚN
Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlasuje víťaza súťaže POP STAR 06/2024. Víťazom mesiaca je realizácia Birell active. Druhé miesto získalo vystavenie Nestlé. Tretie miesto obsadila realizácia Zlatý Bažant.
Porotcovia posudzovali hodnotené realizácie v troch kritériách: kreativita riešenia, celkové produkčné prevedenie a potenciál upútať pozornosť v mieste predaja.
Výherná realizácia Birell active získala od odbornej poroty priemernú známku 8,9 bodov z maxima 10 bodov. Najvyššie hodnotenie (9,2 bodov) získala realizácia za kreativitu riešenia. Realizácia bola umiestnená v reťazci Tesco. Zadávateľom a klientom bola spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko. Realizátorom bola agentúra DAGO.
Druhé miesto obsadila realizácia Nestlé, ktorá bola umiestnená v reťazci COOP Tempo. Zadávateľom a klientom bola spoločnosť Nestlé.
Tretie miesto získala realizácia Zlatý Bažant vystavená v reťazci COOP Tempo. Zadávateľom a klientom bola spoločnosť Heineken Slovensko.
Všetky júnové súťažné realizácie hodnotila odborná porota v zložení:
ORGONÁŠ Jozef, prodekan Obchodnej fakulty v Bratislave, IMRICHOVÁ Zuzana, country manager SK pre spoločnosť INSTORE CONSULTING EU, HOFERKA Anton, country manager SK v spoločnosti PPM FACTUM Slovensko, PÚCHLO Juraj, šéfredaktor instore Slovakia, ŽUBOR KÁGEROVÁ Zuzana, expertka na POP marketing a produkty a KOZÁK Martin, predseda ZVÄZU OBCHODU SR
„Využitie menej využívaného motívu mrazu – chladu, aktraktívne,“ uvádza Jozef Orgonáš, prodekan Obchodnej fakulty v Bratislave.
„Lákavý letný ostrovček so „živými bublinkami“, podlahovou grafikou a nadrozmernými citrusmi. Zároveň má i dostatok priestoru pre novinky,“ hodnotí Juraj Púchlo, šéfredaktor instore Slovakia.
Výhercom radi vytvoríme a odovzdáme diplom, v prípade záujmu sa nám prosím ozvite na email popstar@miestopredaja.sk. Akúkoľvek POP reklamu môžete do našej súťaže prihlásiť zaslaním fotografie na rovnaký email.