SÚŤAŽ POP STAR POZNÁ VÍŤAZOV ZA APRÍL
Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlasuje víťaza súťaže POP STAR 04/2024. Víťazom mesiaca je realizácia Jojo. Druhé miesto získalo vystavenie Coca Cola. Tretie miesto obsadila realizácia Pedigree.
Porotcovia posudzovali hodnotené realizácie v troch kritériách: kreativita riešenia, celkové produkčné prevedenie a potenciál upútať pozornosť v mieste predaja.
Výherná realizácia Jojo získala od odbornej poroty priemernú známku 7,8 bodov z maxima 10 bodov. Najvyššie hodnotenie (8,3 bodov) získala realizácia za potenciál upútať pozornosť v mieste predaja. Realizácia bola umiestnená v reťazci Terno. Zadávateľom a klientom bola spoločnosť Nestlé Slovensko.
Druhé miesto obsadila realizácia Coca Cola, ktorá bola umiestnená v reťazci Terno. Zadávateľom a klientom bola spoločnosť Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Realizátorom bola agentúra DAGO.
Tretie miesto získala realizácia Pedigree vystavená v reťazci Terno. Zadávateľom a klientom bola spoločnosť Mars SR.
Všetky aprílové súťažné realizácie hodnotila odborná porota v zložení:
ŽUBOR KÁGEROVÁ Zuzana, expertka na POP marketing a produkty, ORGONÁŠ Jozef, prodekan Obchodnej fakulty v Bratislave, IMRICHOVÁ Zuzana, country manager SK pre spoločnosť INSTORE CONSULTING EU a PÚCHLO Juraj, šéfredaktor časopisu instore Slovakia
Hodnotenie víťaznej realizácie
„Retro štýl je stále in a ideálny práve pre značku z roku 1992,“ uvádza Juraj Púchlo, šéfredaktor časopisu instore Slovakia.
„Farebné, svetelné, zaujímavé pre detského spotrebiteľa,“ hodnotí Zuzana Žubor Kágerová, expertka na POP marketing a produkty.
Výhercom radi vytvoríme a odovzdáme diplom, v prípade záujmu sa nám prosím ozvite na email popstar@miestopredaja.sk. Akúkoľvek POP reklamu môžete do našej súťaže prihlásiť zaslaním fotografie na rovnaký email.