Peek & Cloppenburg otvoril najnovšiu predajňu v SR
Nemecký obchodník s módou Peek & Cloppenburg otvoril svoju najnovšiu predajňu na Slovensku v novootvorenom nákupnom centre Nivy. Na ploche viac ako 3 400 m2 spoločnosť ponúka populárne medzinárodné, ako aj exkluzívne značky.
Rodinná firma Peek & Cloppenburg
Značka obchodov prezentuje najnovšie trendy. Na slovenskom trhu je známa už takmer 17 rokov a pýšiť sa môže už v poradí štvrtou predajňou. Peek & Cloppenburg je rodinný maloobchodný predajca módy so sídlom v Düsseldorfe a vo Viedni. Už viac ako 120 rokov spoločnosť predstavuje synonymum zmyslu pre štýl a kvalitu. A preto je jej hlavným cieľom neustále pozorne načúvať potrebám a prianiam svojich zákazníkov. Navyše dokáže prezentovať najnovšie trendy, značky či exkluzívne kolekcie dizajnérov.
Zákazníci to môžu vnímať v každej z vyše 140 predajní v 15 krajinách po celej Európe. Aktuálne k nim pribudla už štvrtá bratislavská predajňa v projekte Nivy developera HB Reavis. Peek & Cloppenburg vo svojom štýlovom a priestrannom nákupom prostredí ponúka široký výber produktov a značiek. Svoj sortiment starostlivo vyberá. V portfóliu má a ponúka oblečenie na voľný čas, biznisové ako aj na formálne príležitosti.
Nové usporiadanie v súlade s trendami
„V novom obchode s rozlohou takmer 3 500 m2 nájdu zákazníci pod jednou strechou množstvo módnych značiek. Našim hlavným cieľom je prinášať zákazníkom deň čo deň rôzne štýly oblečenia na každú príležitosť, čo dosahujeme starostlivo koordinovaným sortimentom, ktorý okrem medzinárodných mien zahŕňa aj exkluzívne, veľmi obľúbené, značky,“ hovorí Paul Pörtner, riaditeľ Retail Managementu v Peek & Cloppenburg, zodpovedný za rakúsky a východoeurópsky trh.
Pre ešte atraktívnejší zážitok z nakupovania sa nový obchod predstavuje v úplne novom koncepte. Ten je jasne rozdelený na pánske a dámske poschodie. Nové usporiadanie má zákazníkom poskytnúť optimálnu orientáciu a inšpirovať ich rozmanitosťou ponúkaných produktov. Mladší páni aj slečny určite ocenia časť – shop in shop – venovaný športu a voľnočasovým aktivitám. Vďaka pandémii a lockdownu začalo viac ľudí športovať a preferovať ležérnu módu. Peek & Cloppenburg preto ponúka športovú módu vhodnú na každý deň. Ide o absolútny trend.
Hoci predajňa nie je najväčšia (toto prvenstvo má trojposchodová filiálka v Auparku v Bratislave), je rozhodne najmodernejšia. I keď pozorné oko pri digital signage nájde obyčajný stojan s manuálnym dávkovačom dezinfekcie. V kontexte inovácií by návštevník očakával bezdotykový dávkovač, reagujúci na pohyb ruky.
Do portfólia Peek & Cloppenburg patria značky všetkých segmentov módy i cenových úrovní, ako aj tie exkluzívne, napríklad Jake*s, REVIEW, Christian Berg, Montego a MCNEAL. K dispozícií sú na našom trhu tiež dobre známe značky ako Tommy Hilfiger, Boss Black, Tom Tailor, Guess či Marc Cain.
Štyri dni podujatí a zliav
Expanzia spoločnosti sa začala v 70. rokoch minulého storočia. Dnes sa Peek & Cloppenburg nachádza už v 15 krajinách vrátane Nemecka, Rakúska, Švajčiarska, Holandska, Poľska, Chorvátska, Českej republiky, Maďarska, Lotyšska, Litvy, Rumunska, Slovinska, Slovenska, Bulharska a od roku 2020 aj Srbska. „Celkovo sme s rozvojom podnikania na Slovensku spokojní a teší nás, že môžeme zákazníkom ponúknuť obľúbené značky vo štvrtom obchode Peek & Cloppenburg v hlavnom meste.
„Na rozdiel od iných predajní, má náš zákazník v Bratislave k dispozícii široký sortiment produktov čo sa štýlu, ale aj cenovej hladiny týka. Zvlášť v týchto ťažkých časoch sa pozeráme dopredu a naďalej veríme v predaj v kamenných predajniach. Veríme rovnako aj v silu slovenského trhu i regiónu a budeme pokračovať v rozširovaní siete obchodov,“ dodáva Paul Pörtner.
Nová predajňa otvorila svoje brány vo štvrtok 21. októbra. Zákazníci počas štyroch dní vrátane otváracieho víkendu mali k dispozícii DJa, baristu, barberov, kozmetičky, ale najmä rôzne zľavy pre členov vernostného klubu.
Zdroj: Peek & Cloppenburg