V hypermarketoch Albert môžu inzerovať aj zadávatelia online reklamy
Obchodná sieť Albert patrí síce medzi tradičných retailových hráčov, rozhodne sa ale neradí medzi tých, ktorí sa vyhýbajú novým technológiám. Vďaka tomu teraz môžu vo vybraných hypermarketoch inzerovať aj zadávatelia online reklamy. O novinku sa postarala spoločnosť Vision Thing v spolupráci s POS Media a reťazcom Albert.
Prepojiť dva svety: online a offline
POS Media, líder v oblasti shopper marketingu, nainštalovala 80 digitálnych obrazoviek v 20 modernizovaných hypermarketoch Albert po celom Česku. Vision Thing následne tieto obrazovky začlenil do svojej programatickej siete. Ce ňu sa v súčasnej dobe nakupuje reklamný priestor na vonkajších digitálnych billboardoch (DOOH) v Česku aj na Slovensku. Programatický nákup využívajú zadávatelia na nákup reklamného priestoru v online prostredí. Snahou POS Media a Vision Thing bolo prepojiť tieto dva svety. Teda svet online reklamy s tradičným retailom.
„Vision Thing spoločne s POS Media a Albertom otvára novú kapitolu v slovenskom reklamnom odvetví spojením najmodernejšieho spôsobu inzercie s významným retailovým hráčom na našom trhu. Je to vôbec prvá príležitosť, kedy môžu značky a inzerenti dostať svoju reklamu priamo do retailového obchodu rovnakou metódou, akou sú zvyknutí nakupovať online reklamu,“ vyzdvihuje novinku Richard Nemec, CEO Vision Thing. POS Media má v rámci svojej skupiny veľmi dobré skúsenosti s programatickými riešeniami zo zahraničia, najmä v Ázii, a preto sa rozhodla začleniť tento spôsob predaja digitálneho reklamného priestoru aj u nás v Českej republike.
„V POS Media veľmi pozorne pozorujeme trendy v reklamnej brandži, najmä tie, ktoré sa presúvajú od tradičnej reklamy k digitálnej. Rovnako tak vnímame rastúcu dôležitosť programatickej reklamy. Preto sme využili túto jedinečnú príležitosť. Rozhodli sme sa preskúmať možnosti programatickej reklamy na českom in-store trhu v spolupráci s Vision Thing a Albertom. Baví nás byť priekopníkmi nových trendov. Sme zvedaví na výsledky. V prípade úspechu sme pripravení tento business model rozšíriť a poskytnúť tak inzerentom ešte atraktívnejšiu reklamnú sieť,“ hovorí Dana Běloušková, managing director v spoločnosti POS Media.
Inzercia je dostupná v 20 hypermarketoch Albert po celej ČR
Nákup reklamného priestoru potom prebieha rovnako ako u ďalších DOOH plôch v sieti Vision Thing cez nákupné platformy DSP. „Reklamný priestor je možné nakupovať v 20 TOP modernizovaných predajniach Albert od Plzeňského až po Moravskosliezsky kraj, pričom vďaka programatike môžu inzerenti teraz zacieliť svoje kampane presne podľa svojich zámerov a požiadaviek, či už lokačných, časových alebo pokročilých v rámci inteligentných spúšťačov, napríklad podľa aktuálneho počasie,” vysvetľuje výhody Richard Nemec. Digitálne LED obrazovky v hypermarketoch sa nachádzajú na miestach s najvyššou frekvenciou návštevníkov, čo garantuje široký dosah inzercie. Navyše podporujú internetové reklamné formáty, takže inzerenti môžu použiť už hotové kreatívy a nemusia investovať ďalšie prostriedky do úpravy a tvorby nových reklamných videí.
Zdroj: POS Media, Vision Thing