Šťastné deti, žiarivá budúcnosť
Deti sú svetlom nádeje našej budúcnosti. Ich existencia, pohľad na svet, vzdelanie, šťastie, láska, chovanie a vzťahy, to všetko formuje budúcnosť nás všetkých. Spoločnostiam POS Media Slovakia a Upfield záleží na tom, ako bude život na našej Zemi vyzerať aj o stovky rokov. Preto sa po dvoch veľmi úspešných ekologických projektoch rozhodli spojiť aj pre charitatívne účely a vymysleli projekt „ŠŤASTNÉ DETI, ŽIARIVÁ BUDÚCNOSŤ“.
Hravá in-store kampaň pre značku RAMA
Už tretí udržateľný projekt v rade majú tento rok na svedomí reklamná agentúra POS Media Slovakia a spoločnosť Upfield. Konkrétne so značkou RAMA. Tentokrát vymysleli vianočný projekt, ktorý deťom z detského domova umožní prežiť toto obdobie o niečo veselšie a šťastnejšie. Od 15.11.2022 prebiehala na predajniach COOP po celom Slovensku reklamná kampaň pre značku RAMA. Reklamné nosiče sú špeciálne navrhnuté a vopred narezané ako puzzle. Jadro Shelf Stoppera je tvorené magnetickou podložkou. To zabezpečuje aby jednotlivé dieliky nevypadávali a zároveň sa detičkám jednoduchšie skladalo. Po ukončení kampane, 14.12.2022, sa všetky nosiče pozbierali. Zamestnanci zo spoločností POS Media Slovakia a Upfield ich zaniesli spolu s ďalšími darmi do vybraného Detského domova v Seredi, ktorý agentúra POS Media Slovakia podporuje už druhý rok.
Deti sú naša budúcnosť
Šťastie, láska, výchova a vzdelanie detí sú často podceňované a ľudia si neuvedomujú, aké je detstvo dôležité. Práve počas detstva vznikajú najsilnejšie zážitky. Vznikajú návyky, najväčšie traumy, základné vzdelanie a formujú sa vzťahy. Pokiaľ budú deti zanedbávané, je veľmi pravdepodobné, že bude stúpať negramotnosť, kriminalita, bude sa zhoršovať politická a ekonomická situácia a podobne. Reklamná agentúra POS Media Slovakia a značka rastlinných tukov RAMA sa snažia ísť príkladom ďalším organizáciám a fyzickým osobám a ukázať im akými rôznymi spôsobmi sa dá prispieť k svetlej budúcnosti našej Zeme.
Posledný tohtoročný udržateľný projekt je pre POS Media Slovakia síce rovnako podstatný, ale najemotívnejší. „So spoločnosťou Upfield a najmä s ich značkou RAMA máme takmer totožné podnikateľské ciele a firemné hodnoty. To nás vedie k organizácii už tretieho spoločného udržateľného projektu tento rok. Prvý bol zameraný na rastlinky, druhý na zvieratká a tretí je zameraný na pomoc detičkám. Napriek tomu, že je extrémne dôležité chrániť životné prostredie a vytvárať na svete priaznivé podmienky na život aj zvieratkám, nič sa nevyrovná pocitu, keď vyčaríte úsmev na tvári deťom, ktoré nemajú vlastný domov, ani rodinu.“ hovorí Barbora Šebeková, Marketingová špecialistka POS Media Slovakia.
In-store aktivácia ako súčasť programu
Podujatie pre detičky organizovali spoločnosti aj v spolupráci s vedením detského domova a odohralo sa 19.12.2022. Súčasťou programu boli vianočné stánky, detské predstavenie, predstavenie od známeho kúzelníka, ktoré zabezpečuje reklamná agentúra POS Media Slovakia, odovzdanie puzzle reklamných nosičov vedeniu detského domova a obdarovanie detičiek rôznymi darmi od spoločností POS Media Slovakia a Upfield.
“V Upfielde dbáme na prírodu a minimalizovanie odpadu z reklamných kampaní. Fakt, že sme týmto projektom navyše mohli urobiť niekomu radosť, je pre nás vo výsledku to najdôležitejšie zadosťučinenie.“ uzavrela Ľudmila Tóthová, Rama Brand Manager pre CZ a SK.
Zdroj: POS Media Slovakia