Koncept Pilulka – lekáreň ako atraktívne miesto na nákup
Nový dizajn predajne Pilulka v pražských Holešoviciach je založený na novom brand manuáli, ktorý ju prezentuje ako modernú značku s proklientským prístupom. Svetlými farbami, organickými vzormi a minimalistickým riešením priestoru preniesol MORIS design tieto hodnoty aj do samotného konceptu.
Atmosféra lekárne Pilulka
Svieži dizajn lekárne Pilulka tvorí svetlé farby, hravé piktogramy a tiež dostatok zelene. V interiéri sa snúbi útulná atmosféra podporená drevom a rastlinami s futuristickou estetikou, zodpovedajúca progresivite a identite značky. Tá sa jemnými farbami a organickými prvkami zameriava na pohodu svojich zákazníkov pri nakupovaní. Z obyčajnej lekárne sa tak stáva pokojné a atraktívne miesto.
Dômyselné členenie priestoru
To všetko je doplnené poctivým dreveným mobiliárom. Súčasťou lavice je aj atypické operadlo čalúnené látkou v korporátnych farbách. Dominantou priestoru je solitérne umiestnený totem pre zákazníkov a ďalej potom zelená stena za predajnými pultmi, decentne tlmená plexi priečkou. Výrazným prvkom pre koncept sa stal svetelný smajlík vo výklade, ktorý posilňuje komunikáciu smerom von a zvýrazňuje polohu lekárne. Zároveň sa pre lekárne Pilulka stáva poznávacím znamením.
V hlavnej úlohe minimalizmus
Menšiemu priestoru prispôsobil dizajnér aj množstvo vybavenia. Interiér predajne tak nie je preplnený, vďaka čomu sa nenarušil zámer značky pôsobiť na zákazníkov upokojujúcim dojmom. Naopak, lekáreň pôsobí vzdušne a minimalisticky.
Spoločnosť MORIS design navrhuje a realizuje predajne, kancelárie a iné komerčné priestory. So svojimi 25 rokmi skúseností je jednotkou na poli in-store designu a POS komunikácie. Za svoje designy získala už celý rad domácich i zahraničných ocenení. Stavebné úpravy zabezpečovala stavebná divízia MORIS construction.
Zdroj a foto: MORIS design