GfK: Kaufland ponúka najviac vystavení slovenských produktov

Prieskum renomovanej agentúry GfK z júla 2022 opäť potvrdil prvenstvo Kauflandu v absolútnom počte vystavení slovenských výrobkov medzi maloobchodnými reťazcami. Svoje líderstvo navyše zdôraznil nárastom oproti roku 2021 o 322 vystavení na celkovo 6 475 vystavení v tomto roku. Tento nárast dokazuje aj to, že reťazec svoju ponuku slovenského sortimentu neustále obohacuje.

 

Pravidelný prieskum GfK

Agentúra pravidelne realizuje spomínaný prieskum v 32 tovarových kategóriách a 92 podkategóriách. Percentuálny podiel vystavení slovenských produktov závisí od počtu vystavených produktov v regáloch a od veľkosti predajnej plochy. Teda od šírky ponúkaného sortimentu.  A tá je vo všetkých 32 sledovaných kategóriách v Kauflande najvyššia. Inými slovami: reťazec svojim zákazníkom ponúka v širokom sortimente pod jednou strechou najväčší počet vystavení slovenských produktov, z ktorých si môžu vyberať.

„Podpora domácich producentov patrí dlhodobo k našim prioritám a opätovne potvrdené prvé miesto v prieskume agentúry GfK je toho dôkazom. Sme hrdí, že naše dlhodobé projekty na podporu slovenských výrobcov prinášajú konkrétne výsledky. Zákazníci môžu v našich predajniach nájsť čoraz viac kvalitných slovenských výrobkov za výhodnú cenu,“ konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Prieskum GfK a Kaufland
Kaufland K-Z lásky k tradícii

Privátna značka K – Z lásky k tradícii

Jedným z projektov na podporu domácich producentov slovenských potravín vyrobených zo slovenských surovín je produktový rad K-Z lásky k tradícii. Výrobky tejto značky nájdu zákazníci vo všetkých 73 predajniach Kaufland naprieč Slovenskom. Dva z nich, konkrétne Spišské párky a Zemiakové lokše, sa tento rok umiestnili medzi víťazmi ankety Voľba spotrebiteľov. Široký sortiment výrobkov s tradičnou receptúrou, ale aj trendových noviniek prináša projekt Z našich regiónov zastrešujúci menších výrobcov, ktorí zatiaľ nemajú dostatočné kapacity na zásobovanie celej siete, ale ponúkajú produkty v predajniach vo svojom regióne. Okrem toho v regáloch predajní Kaufland nájdu kupujúci 100 % slovenské hovädzie a bravčové mäso s garantovaným pôvodom a sezónne tiež 100 % slovenské jahňacie mäso.

Zdroj a foto: Kaufland

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hlavný partner projektu

Partneri projektu