Unikátna zákaznícka cesta kombinujúca potreby B2B aj B2C zákazníkov
Elegantné prepojenie veľkého showroomu pre odberateľov a prehľadné predajne pre zákazníkov? Nový koncept predajne Démos v Liberci dokazuje, že aj toto je možné. Čistú modernú nákupnú plochu navrhol a zrealizoval MORIS design.
Nová zákaznícka cesta
Spoločnosť Démos je najväčším dodávateľom materiálov na výrobu nábytku v Českej republike s viac ako dvadsaťročnou históriou. Ponuku tvorí široký sortiment komponentov a materiálov odlišných farieb, tvarov a veľkostí. Hlavným cieľom konceptu bolo usmerniť rôznorodý sortiment a predajňu vizuálne prečistiť. To nám umožnilo vytvoriť novú zákaznícku cestu, na ktorej sa koncový zákazníci ľahko zorientujú a pravidelným odberateľom neuniknú žiadne novinky. Orientáciu na predajni sme podporili svetelnou navigáciou na jednotlivé kategórie tovaru. Kvôli farebnej a tvarovej rôznorodosti sortimentu sme zvolili technicky aj vizuálne najčistejšiu možnú prezentáciu na bielych stojanoch. Ich univerzálnosť podčiarkujú výmenné panely, ktoré je možné prispôsobiť odlišným typom vystavovaného tovaru.
Jednoduchá orientácia v priestore
K jednotlivým kategóriám produktov zákazníka nasmeruje svetelná navigácia. V rámci signage sme taktiež nastavili základný grafický manuál pre využívanie plôch v rámci dodávateľskej navigácie tak, aby stále fungovala aj v spojení s vlastnými výrobkami. Pre každú kategóriu aj podkategóriu sme navrhli riešenie cielené na klienta, ktorý si každý produkt môže porovnať s protikusom a vyskúšať rôzne typy LED osvetlenia. Vďaka jednoduchému a čistému pôsobeniu celkovej expozície sa zákazníci v predajni môžu rýchlejšie zorientovať, čo im uľahčí aj konečný výber produktu. Z plochy 560 m2 neprehľadného prostredia sa stala architektonicky čistá moderná predajňa. Na našich unifikovaných stojanoch potom krásne vyniknú hlavné produkty a z celej predajne sa týmto stáva inšpiratívne prostredie, kde zákazníci ľahko nájdu to, čo hľadajú.
Zdroj a foto: MORIS design